[Fetto Ride] Hellas för söndagsfetton 1/4

marginal

Ny medlem
Om några lattefarsor eller andra vill hänga på. Jag planerar måttligt alkoholintag under lördagkvällen och tänker mig därför en tur lite senare på söndagen. Föreslår samling kl 13 vid Hammarbybacken för ett par timmars rolig körning.

Senast redigerad av en moderator:
Låter inte alls som någon dum idé... Är jag i någorlunda bra form imorgon (slut efter högskoleprovet idag) hänger jag nog på.

Då var man hemma igen, efter en (någorlunda) kort men trevlig tur, hoppas alla kom hem utan problem. Otroligt väder för att vara 1:a april!

Jepp, det var en najs tur mycket najs väder i sant happytempo med många men lite kortare stopp. Jag var ute i 3,5 timmar iaf.
Bild061.jpg ht=544

Bild062.jpg ht=544

Bild066.jpg ht=544

Det är nån stig i sicklaskiftet. Inte indianer och vita, så mycket vet jag...tror jag.

stepanov skrev:
-------------------------------------------------------
> På vilken stig är den där sista bilden tagen?
> Det ser jäkligt trevligt ut!

bruse skrev:
> Det är vid bäcken mellan allting liksom, i princip i slutet på Champs Elyse.

Inte min bild, utan den sista av de SuperApe lade in. Fast den togs väl inte så långt innan stoppet vid bäcken, där vi misstänkte att en i sällskapet blivit bortrövad av The Sickla Witch?

marginal skrev:
> Tack alla. Det var en skön tur. Ledsen att jag
> var så slö att ni fick stanna hela tiden. Men
> jag varnade er...

Nej det var bara bra, så jag kunde skylla på dig. Jag hade inte orkat en tiondels mer i fart.

Mmmmm, fint före på Sicklaskiftet.. Kunde inte hänga med då jag var borta hela lördagen och man vill ju ha lite qualitytime med lillfisen med..

marginal skrev:
> Ledsen att jag var så slö att ni fick stanna hela tiden.

Tycker att du höll precis lagom tempo, så jag kunde hänga med utan att vare sig trampa ihjäl mig eller köra så fort att jag inte hann se vart stigen tog vägen. ;-) Och gårdagsturen känns i både benen och armarna idag...

Köp & Sälj

Tillbaka
Topp