Randonneur_Stockholm
Aktiv medlem
[Kalender] Barkarby 600 Rättvik ToR
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Spännande stigning enligt den källan. Med tanke på att det inte finns någon 60-milare i Sverige med tillräckligt många höjdmeter för vad nu medaljen kallas så borde det i alla fall vara under 6000 höjdmeter för rundan.
Öh jo ja det är det juTrodde det var rättvik i dalarna först :0)
De brukar väl cykla via telefonkiosken?Då skall jag hålla span efter folk som kommer trampande.
Milan-Sanremo och Barkarbys dalarando. Finns det fler betydelsefulla lopp med berömda telefonkiosker?De brukar väl cykla via telefonkiosken?
Skall kolla med Vacchi om han kan kommentera även detta lopp.Milan-Sanremo och Barkarbys dalarando. Finns det fler betydelsefulla lopp med berömda telefonkiosker?
Hälsa från Sture som han cyklade VR 2019 med.Skall kolla med Vacchi om han kan kommentera även detta lopp.
Hmm, jag blev själv förvånad så jag kikade in rutten i biblioteket för våra lopp. ..Den rutten har "bara" 6272 höjdmeter.Spännande stigning enligt den källan. Med tanke på att det inte finns någon 60-milare i Sverige med tillräckligt många höjdmeter för vad nu medaljen kallas så borde det i alla fall vara under 6000 höjdmeter för rundan.
Jag ska känna efter om jag vill ha mer motvind denna vecka. Vi hade väl en sisådär 18 h fostrande vind i lördgags, ni vet sådär jävla jobbigt att ...Nu är vi 4 anmälda.
Nu är vi 4 anmälda.
Snittlutningen blir dock inte så imponerande med 1 meter på 60 mil.Hmm, jag blev själv förvånad så jag kikade in rutten i biblioteket för våra lopp. ..Den rutten har "bara" 6272 höjdmeter.
Men det är hela 6273 utför. så det är mestadels utför, plättlätt mao
leksand är ju väldigt tidigt. och ja RÄttvik var rätt fullt och dyrt.f_n va dyrt det är med hotell i Rättvik och Leksand den 30e...![]()
leksand är ju väldigt tidigt. och ja RÄttvik var rätt fullt och dyrt.
Bytt sportdryck?Problemet är att jag börjar må dåligttidigt och får inte i mig tillräckligt med energi och vatten.
Du får väl kolla med de som ansvarar för skidspåren i Sörskog om du kan få låna nyckeln till värmestugan!f_n va dyrt det är med hotell i Rättvik och Leksand den 30e...![]()
Bytt sportdryck?
Det är olåst året runt. sist slumrade jag i omklädningsrummet för det var varmare. 2023 var vi tre som sov i huset.Du får väl kolla med de som ansvarar för skidspåren i Sörskog om du kan få låna nyckeln till värmestugan!
Visa bilaga 832281
Kolla in Falun, det är ju inte så långt efter Rättvik. Eller leta efter hyrsläp med box, där får du och cykeln plats utan problem. Finns appar där dom är utmärktaf_n va dyrt det är med hotell i Rättvik och Leksand den 30e...![]()
Kolla in Falun, det är ju inte så långt efter Rättvik. Eller leta efter hyrsläp med box, där får du och cykeln plats utan problem. Finns appar där dom är utmärktatex freetrailer
Men en non-stop är ju helfestligt, fyll på med vatten i Falun bara, finns inget innan Morgongåva eller Heby beroende på hastighet. Jag lyckades inte fylla på förrän Bålsta![]()
Sugen på att dela en campingstuga i Rättvik? 1400:-/ för en liten stuga inkl lakan och städJag kollade Leksand för att det är så dyrt i Rättvik...
Falun, 37 mil, är rimligare pris, men känns lite långt...
Sugen på att dela en campingstuga i Rättvik? 1400:-/ för en liten stuga inkl lakan och städ
campingstuga.. inte hotell.. sedan brukar inte frullen vara öppen innan det är dags att draEn viktig parameter för mig med hotell är frukostbuffén...
campingstuga.. inte hotell.. sedan brukar inte frullen vara öppen innan det är dags att dra