[Film] Aj aj aj...

Oskar V

Ny medlem
[Film] Aj aj aj...
Vet inte om den vart uppe förut och man ska väl inte frossa i andras olyckor. Men jag kan inte låta bli att skratta åt folk som åker ner för backen med huvudet före...

men den här grabben fick nog riktigt ont

Bilagor

• aj.JPG
    aj.JPG
    14.1 KB · Besök: 26
[Film] Aj aj aj...
Ingen sympati åt dem som uppenbarligen inte har nåt att skydda, som bmx:aren på bilden ovan. Helt sjuk film för övrigt, aldrig sett folk göra så extrema hopp och krashat så hårt tidigare. Killen som gör superman i ett monsterhopp och inte hittar tillbaka till cykeln och landar pladask på bröstet tar fan priset!

[Film] Aj aj aj...
De i den samlingen skall ju ha cred för att de prövar iaf. Allt är ju relativt men det var inget som såg direkt rikskorkat ut även om det var jättestort. Lite intressant att man alltid är rädd för att landa kort när man hoppar, men det är de som landar långt som slår sig mest.

[Film] Aj aj aj...
Nu är det något jävla program på MTV där ungarna kan skryta över sina korkade olyckor.
Är det bara jag som finner det högst osmakligt?
Det jag såg var med en BMX åkare som skulle göra ett vasinneshopp från en trappa. Framhjuler imploderade och kille landar på tänderna. Sedvanlig MTV-klippning med denna idiot som förmodligen förlorat mer än bara tänder som studsar runt när han beskriver vad som hänt.

Det osmakliga är att programmet förmedlar en känsla av att det är käckt att slå ut tänderna. En känsla jag fick då vill säga.

[Film] Aj aj aj...
Scarred är det jag tänker på nu när jag läser inlägget som postades när jag skrev mitt.
Tror att många filmer är utlagda på nätet innan Scarred börjades att produceras.

[Film] Aj aj aj...
PeaceDog skrev:
-------------------------------------------------------
> Nu är det något jävla program på MTV där
> ungarna kan skryta över sina korkade olyckor.
> Är det bara jag som finner det högst osmakligt?
> Det jag såg var med en BMX åkare som skulle
> göra ett vasinneshopp från en trappa. Framhjuler
> imploderade och kille landar på tänderna.
> Sedvanlig MTV-klippning med denna idiot som
> förmodligen förlorat mer än bara tänder som
> studsar runt när han beskriver vad som hänt.
>
> Det osmakliga är att programmet förmedlar en
> känsla av att det är käckt att slå ut
> tänderna. En känsla jag fick då vill säga.

Reagerade likadant när jag såg programmet på MTV, Jackass var ju skoj när det begav sig och innan det spårade ur men det här programmet var ju lägre än lägst, lämnade riktigt dålig eftersmak trots att man inte ens såg klart... Undrar hur de 'tänker' på MTV?!

Senast redigerad av en moderator:
[Film] Aj aj aj...
Det här är lite som tittköer på motorvägen, svårt att låta bli att titta trots obehaget. Visst, dom är duktiga och vågar satsa men var är förståndet - förskräckt över hur lättvindligt de verkar ta det.

Att smälla i på det sättet ger skador, kanske inget man känner av på direkten alltid, men varje smäll kan resultera i ihoptryckningar av kotor, småblödningar i leder and so on.. Kan ge enorma problem i framtiden.

Huvudsmacken där kan nog riskera att få dras med yrsel och värk resten av livet, om inte värre. Och landningen på höften.. *brrrrr*
Men man tänker väl inte på att ha ett bra framtida liv utan kroniska smärtor och artros när man ska impa på polarna med kamera?

[Film] Aj aj aj...
Oskar V skrev:
-------------------------------------------------------
> Och ni som tycker det är kul att hoppa, åk till
> Falun tex och prova detta
>

Tur att han trampade på lite i början så att han fick upp lite fart... ;-)

/Calle

[Film] Aj aj aj...
Killen i filmen som oskar v senast länkade till verkar iallafall veta något så när vad han gör, men man såg tydligt att landningen var lite på gränsen! Jävligt snyggt hopp iaf. Har tidigare prövat cykla i en nybörjarskidhoppsbacke. Några jätteflygturer var det såklart inte fråga om, men det räckte väl :)

Senast redigerad av en moderator:
Tillbaka
Topp