[Film & Bilder] Serious dirting i sthlm (update!)

Huckfest

Aktiv medlem
Filmen ämtas här: LÄNK i sju dagar framåt... Sen laddas den upp på betydligt mindre trevliga rapidshare... Så plocka hem den på en gång, det är värt det...

3:30 lång, 38 MB stor.

Update!

Här kommer lite bilder:

boda1.jpg

Martin Söderström

boda4.jpg

Jimmy Nyman

boda8.jpg

Nisse

boda2.jpg

Jimmy

boda6.jpg

Martin

boda3.jpg

Björn Krogvig

boda7.jpg

Linus Sjöholm

Samtliga tagna av mig.

Senast redigerad av en moderator:
härligt att se! boda har bytt utseende lite sedan jag var där sist.. och grabbarna har blivit bättre. =)

mattel skrev:
-------------------------------------------------------
> härligt att se! boda har bytt utseende lite sedan
> jag var där sist.. och grabbarna har blivit
> bättre. =)

Ja, de gräver ju hela tiden... Det är roligt. Bodagänget är riktigt duktiga allihopa, och även de har fått sig en "next generation" som kör järnet där också, precis som vi fått i väsby.

Vi var och hällsade på "next-generation" där i söndags efter DH-körningen. Kul att se hur ni har det i fadderbyn. Varför hade man inte sånt när man var liten?

Då hade man kanske vågat lite mer idag:), Fick nöja mig med att jag vågade ha båda hjulen på wallriden..HAHA

Sen räddade vi även lilla Frida som vi troligen får kalla next next generation. Hon laddade fullt på sin lilla damcykel vid bmx-banan och skrotade ganska rejält. Hon hade tillrcäkligt med fart för att klippa hoppet om hon kunde hoppa.

the_TnT skrev:
> Nice!
>
> Vad är det för annanaspop som spelas? Det var
> mycket end-credits men inte det jag ville veta. ;)

Promoe - Fit You Haffe Fit, från albumet Long Distance Runner

the_TnT skrev:
> Nice!
>
> Vad är det för annanaspop som spelas? Det var
> mycket end-credits men inte det jag ville veta. ;)

hehe.. End-creditsen var bara för att alla fula klipp på mig skulle få plats.. Jag skyller helt på björn...

Ville: Synd att jag missade er, men efter en timma i minirampen och regnet bara fortsatte ösa ner orkade jag inte stanna kvar där. Får bli nån annan dag.

Skogling skrev:
> Grumt. En lite fråga bara, varför hoppar ni av
> cykeln ibland ? =D

Det är det senaste...

Coolt. Gillar särskilt att man ser Cal fota den där sköna tabletopen som killen på Reign gör och wallriden till barspin.. Tummen upp!

Scand skrev:
> sweat!

Dirt är svettigt vettu.. ;)

ÖÖhh, En fråga bara, hur ser man den? har testat att registrera och allt det ända jag får fram är något som inte har något med nerladdnmingen att göra.. Det ända som funkar bra är Google Video!

Det är en WMV - fil, dvs vanliga Media Player funkar finfint om det inte är uråldrigt. Kör du Mac har jag ingen aning om hur man ska göra, men det lär gå att lösa.

FinFina bilder !
Om någon i Malmö eller runt här i krokarna ska ut så hade det varit kul å hänga på för att plåta.

Ralf skrev:
> Tufft!

Nu får du gå lägga dig Ralf, det ser ju löjligt ut när man vrider på styren och skevar med hojen.

J*vla snorungar! ;-P

Sjukt säkra är dem...synd att man är gammal och har slutat våga lära sig saker som gör ont att lära sig. Det ser sjukt kul ut!

Tjusiga bilder som vanligt!

Jag är en snart medelålders farbror som undrar vad som händer om Nisse krockar med ett träd eller marken med huvudet före, när han har de där 5 cm långa stålnitarna ståendes längs hela hjälmen?

Någon av dem som tog hand om killkillen som fick keps-knappen i hjässan i Skogås kanske kan fantisera vidare.

Tillbaka
Topp