[Film] Chis van Dine på Vallåsen

Jag vill inte vara sån... men han körde alltså ut på Kullaberg och tältade i naturreservatet :)

Man kan göra så, men det är inte rätt ;)

Annars var det ju en trevlig film.

Tyckte dock att han fick karma plus för fimpplockning.
grymt skön film... får en att tänka på vad man gjort idag. 10 timmar vid ett skrivbord ....suck

Ni med lokalkännedom... Sekvenserna där han kör motorcykel på någon slags strandäng med får är det i nordvästskåne?
Jag inbillar mig att det kan vara åt Österlenhållet. Är det någon som känner igen sig?

jekyll sa:
Ni med lokalkännedom... Sekvenserna där han kör motorcykel på någon slags strandäng med får är det i nordvästskåne?
Jag inbillar mig att det kan vara åt Österlenhållet. Är det någon som känner igen sig?

Ravlunda kanske? Känner igen det, men kan inte helt placera.

Jag känner inte igen mig den i sekvensen men å andra sidan kom jag inte ihåg några får och var "tvungen" att se om filmen. Är sällan utanför 70 skyltarna men Jeppe har säkert bättre koll, hade varit kul att veta var det är.

Man kan se ett av betongforten i Skånelinjen. Det finns inte jättemånga av dessa kvar. Men terrängen skvallrar lite om söderslätt. Mot Kåseberga. Sandstranden är ganska typisk för detta område.

Jeppe_E sa:
Man kan se ett av betongforten i Skånelinjen. Det finns inte jättemånga av dessa kvar. Men terrängen skvallrar lite om söderslätt. Mot Kåseberga. Sandstranden är ganska typisk för detta område.

Njäe, men de finns ändå en jääkla massa fort kvar :p

marr sa:
jekyll sa:

Ravlunda kanske? Känner igen det, men kan inte helt placera.

Bra där Marr!

https://www.google.se/maps/place/27...0x46546b656c200acd:0x383099dbbd475df1!6m1!1e1

Tror bestämt att det kan vara här.

Konstigt.. måste vara en kaka eller något, för när jag klickar på min länk hamnar jag på fortet :)

Jaja, det var bra hittat av dig :)

Tillbaka
Topp