[Film] Snöfest i Hellas

[Film] Snöfest i Hellas
Oj oj vilken respons det blev, fasen vad kul!

Det verkar ju som vi blev påkomna också, såklart det är fejk alltihop vi filmade allt mot en greenscreen inomhus i goa värmen:)

[Film] Snöfest i Hellas
Och Ville är gjord i Paint, han finns inte på riktigt.

Det var riktigt griskul att cykla i så mycket snö... även om det mest blev att pusha uppför fick man sitt lystmäte utför. Och landningarna var mjuka och fluffiga. :)

[Film] Snöfest i Hellas
Johan A skrev:
-------------------------------------------------------
> Kan ingen göra samma sorts film idag??

Åååå är det snöigt där nere? Hurra! Hoppas det ligger kvar till mitten av januari. Tjo!

[Film] Snöfest i Hellas
Kom just hem från ett löppass i Sicklaskiftet och snön ligger djup (och tung) nu när det har varit plus en dag. Skidmänniskorna tittade dock lite konstigt på mig, ungefär som att jag sprang i "deras" skidspår även fast jag sprang ca en meter åt sidan om just skidspåren.

[Film] Snöfest i Hellas
Typ inte alls, men man kan ju lura sig genom att det har kommit några cm som döljer det. Men de insteg till resterna av I&V samt Den Siste Mohikanen jag sprang förbi var igensnöade.
Däremot så ska vi ju ut i morgon 10.00 så då lär man ju märka hur det egentligen är.

[Film] Snöfest i Hellas
mikaelw skrev:
-------------------------------------------------------
> Det borde vara skatt på att ha så där roligt.
> ;)

Det borde vara skattebefriat och obligatoriskt för alla att ha (och även att kunna ha) så roligt, varje vinter fr.o.m nu t.o.m Ragnarök!

http://www.vaxthuseffekten.org/miljo.html
5181559_galeria1.jpg ht=400

Tillbaka
Topp