Ilves
Aktiv medlem
Finna det fler Bryton-användare här?
Jag kör sedan några år på Brytons cykeldatorer, i dagarna så fick jag deras nya modell Rider S800. Jag är supernöjd med Brytons datorer och allt, förutom en sak: Deras kundservice. De är faktiskt urusla på att svara på frågor. Funderar på om man skulle starta upp en Frågor-och-svar-om-Bryton-produkter-tråd här på Happy, där man skulle kunna hjälpa varandra när det krånglar. Eller som nu, när jag försöker få min nya dator att hitta hastighets- och kadens-sensorerna som redan sitter på cykeln, men inte lyckas.
Men det är ju inte så mycket idé att starta en tråd om det bara är typ jag som använder deras grejer. Jag är som sagt supernöjd med hur grejerna funkar, när de funkar, och det gör de oftast, men jag har ju förstått att Bryton är litet av en uppstickare, eller ett ovanligt val, i cykeldatorvärlden
Men det är ju inte så mycket idé att starta en tråd om det bara är typ jag som använder deras grejer. Jag är som sagt supernöjd med hur grejerna funkar, när de funkar, och det gör de oftast, men jag har ju förstått att Bryton är litet av en uppstickare, eller ett ovanligt val, i cykeldatorvärlden