Finns det en stilren cykeldator, trådlös helst ?

iJerry

Ny medlem
Undrar om det finns någon stilren cykeldator ute på marknaden helst trådlös, och med stilren menar jag snygg och minimalistisk och udda.

Är annars Polar CS100 eller CS200 bra?

VD0 C3 + C4 tycker iallafall jag är stilrena, finns på www.cykelcity.se och är inte allt för dyra, jag har en c3a själv.

På racern och touringhojen Har jag en Sigma BC1600. Visserligen inte trådlös men stilren. Dessutom har den menyer på Svenska och möjlighet till kadens och bakhjulsmontage för sensorn (tillbehör), något som är ett måste för trainerkörning.
På min SS har jag en VDO C3 trådlös. En trevlig dator somm känns rejäl.
Mountanbiken blev utrustad med Garmin GPSMap 60 med friluftskartan. Den klumpen kan inte på något sätt kallas diskret, man fasen vad kul i skogen :-D
DSC00235.JPG

/Martin

http://www.cykelforum.se

Skogling skrev:
-------------------------------------------------------
> Jag kör med en CatEye Micro Wireless. Funkar
> klockrent och ser lite snygg ut... ;o)
>
> //Skogling

Ännu en röst...väldigt lättskött o stilren

Den där gps´en ser ju helt okej ut..tänkte på det, hur pass stöt tålig är en sådan? finns mkt ömtålig elektronik i en sådan , eller? sedan om man vurpar, vad händer då? någon som har erfarenhet med att vurpa med en gps på styret??
priset då , vad ligger en sådan på?

Skogling skrev:
-------------------------------------------------------
> Mulliga grejer Martin O. Har du fax med i skogen
> också ?
>
> //Skogling

Ser du inte rullen med bredbandskabel som hänger på styret?? då behövs ingen fax. däremot ser den ut att vara slut snart=dags att vända..

Tillbaka
Topp