[FIXED] Täppa igen bromsmonteringshål på ett proffsigt sätt?
Jag har inga bromsar på min hoj men det finns ändå hål på gaffel och där bak för bromsar. Jag har tidigare inte brytt mig så mycket men nu idag så började jag undra om det verkligen är så bra att det står öppet där så en massa lera och smuts kan trilla in där och långsamt (väldigt långsamt möjligen) fylla upp min ram inifrån med fukt och sånt.
Jag vet inte om det finns någon specifik lösning på det här (vissa har ju lyckligtvis inte dem här hålen), med t.ex nån spörschal plastplugg eller skruv eller nåt liknande. På tidigare hojar så har jag bara surrat på en massa eltejp, men sånt är inte poppis hos stilpolisen.
Nån där ute som sitter på en bra lösning på det här? Eller kanske har en upplysande länk?
Jag vet inte om det finns någon specifik lösning på det här (vissa har ju lyckligtvis inte dem här hålen), med t.ex nån spörschal plastplugg eller skruv eller nåt liknande. På tidigare hojar så har jag bara surrat på en massa eltejp, men sånt är inte poppis hos stilpolisen.
Nån där ute som sitter på en bra lösning på det här? Eller kanske har en upplysande länk?
Senast redigerad av en moderator: