För gammal för BMX??!

ipkis

Aktiv medlem
För gammal för BMX??!
Tjenis penis!

Såhär då...
I början på 90-talet så körde man ju lite BMX och var väl inte heeelt noob.
Gick över till mtb och kört på stora hjul sedan dess.
Skulle rensa skit i sambons X garage som bonusbarnen inte använde längre och trillade över en WTP arcade....
Frågade om den men hon sa att ingen använt den på lääänge så jag kunde ta den om jag ville.
Gissar på att det är en 2013-2014??
Lite skiten, rostig kedja/drev och lite så men tänkte att man kunde fixa iordning den...
Typ byta kedja/drev, nytt styrlager/vevlager, rawa ram/vevar/styre samt lite klibbor här och där.
Bonusbarnen skejtar ju en del i lokala skejtparken så tänkte men kunde häng med dem i så fall.

Frågan då efter långt inlägg...

Är 40 för gammelt för att hänga i skejtpark o köra BMX??

Som alltid tacksam för Happys expertis och oändliga visdom

För gammal för BMX??!
Kör bara kör ?
we-dont-stop-playing-because-we-grow-old-we-grow-34642400.png

För gammal för BMX??!
Jag körde BMX i ramp på det det glada 90-talet, enkla trick funkade bra. Sedan gick man tyvärr över till rollerblades som alla andra körde, men då var man 14 och slutade när 8-åringarna gjorde backflips ur rampen ?

Kör på helt enkelt!

För gammal för BMX??!
Jag provade på en ramp för första gången i 40-årsåldern. Köpte en 20” och en cruiser 24”. Åkte till parken med barnen som cover ? Och även lattjat lite dirt i USA.

Det var läskigt och jag gjorde verkligen inget avancerat, bara åkte runt och pumpade men det var grymt givande.

Absolut välkommen och det var gott om (ffa pappor) som åkte runt med barn. När dina barn blir tonåringar kommer du nog märka att de inte vill ha med dig men andras bryr sig inte.

24” behöll jag ett tag och flängde runt på för dagishämtning mm.

Tillbaka
Topp