Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ok låt säga att jag väljer Fuji Rakan i strlk 19 och går upp 30 mm i reach. Kommer det påverka min gamla ömmande ländrygg tro? Kan längre reach förvärra ryggbesvär mao?
Ok låt säga att jag väljer Fuji Rakan i strlk 19 och går upp 30 mm i reach. Kommer det påverka min gamla ömmande ländrygg tro? Kan längre reach förvärra ryggbesvär mao?
Väldigt mycket pratande om att sitta och cykla. När gör ni det? På väg till bergen?Men det gäller ju som ovan nämnt att man når bra sittandes på sadeln också.
Väldigt mycket pratande om att sitta och cykla. När gör ni det? På väg till bergen?
Det är ju på väg ner man utsätter kroppen för mest påfrestning och då står man ju upp.
Troll.Väldigt mycket pratande om att sitta och cykla. När gör ni det? På väg till bergen?
Det är ju på väg ner man utsätter kroppen för mest påfrestning och då står man ju upp.
Kul och användbart. Har provat olika modeller och storlekar. Och kommit fram till att senaste Process134 är väldigt lik Rakan i storlek L.Dom är ju väldigt lika varandra förutom att Fuji'n är lite längre,Visa bilaga 399989
134 är lite kortare både fram och bak. Jag var väldigt inne på en Process 134 innan jag köpte nuvarande hoj, tycker den verkar klockren.Kul och användbart. Har provat olika modeller och storlekar. Och kommit fram till att senaste Process134 är väldigt lik Rakan i storlek L.