Första hojen (racer isch)
Tjoflöjt!
Jag behöver input på val av första cykel...
Jag är 189cm och totalt orörd när det kommer till cyklar.
Hyfsat med flåset.
Vill ha en bra cykel att åka båda i stan med men även hem till grannbyn ca 4 mil och självklart även längre svängar.
Spånar på att dra av klassikern så det är bra om cykeln lämpar sig runt vättern.
Försöker hålla mig under 10k.
Har kikat på:
Mekk Pinerolo SE 0.4 Racercykel (105 - 2016)
http://www.wiggle.se/mekk-pinerolo-se-04-racercykel-105-2016/
Eller kanske någon av Verenti Technique varianterna... Bianchi Via Nirone 105 känns också intressant.
Vad jag läst mig till är 105 gruppen the shit.
Tacksam för all hjälp och hej på er Happy peops.
MVH Andreas
Jag behöver input på val av första cykel...
Jag är 189cm och totalt orörd när det kommer till cyklar.
Hyfsat med flåset.
Vill ha en bra cykel att åka båda i stan med men även hem till grannbyn ca 4 mil och självklart även längre svängar.
Spånar på att dra av klassikern så det är bra om cykeln lämpar sig runt vättern.
Försöker hålla mig under 10k.
Har kikat på:
Mekk Pinerolo SE 0.4 Racercykel (105 - 2016)
http://www.wiggle.se/mekk-pinerolo-se-04-racercykel-105-2016/
Eller kanske någon av Verenti Technique varianterna... Bianchi Via Nirone 105 känns också intressant.
Vad jag läst mig till är 105 gruppen the shit.
Tacksam för all hjälp och hej på er Happy peops.
MVH Andreas
Senast ändrad:
