Fox knäskydd

triple

Medlem
Fox knäskydd
Jag vill ha ett bra knäskydd. Jag siter i vad det kostar, men det skall sitta bra och inte skava och skydda något så när.
Just nu har jag inget för att alla verkar sitta kass men när jag skadar benen kan jag inte cykla på dett tag och det är värt vad som helst att slippa det...

Provade dessa och dom sittar ganska bra, det bästa jag hittat. Men är dom verkligen bra?
Jag cyklar svetto, men har en förmåga att tänja för mycket på gränserna...

http://shop.foxracing.com/ecomm/Aut...=Guards&proNumber=29027&imgName=29027001F.jpg

Fox knäskydd
Kan rekommendera Fox Launch knä/benskydd. Långa så de går ner på hela smalbenet men de är mycket smidiga och sitter kanon! Har liksom också förmågan att gå lite lååångt ibland så jag har testat dem :-) Ligger på 799:- rek utpris.

/Tony

Fox knäskydd
welle skrev:
-------------------------------------------------------
> http://shop.foxracing.com/ecomm/AutoForward.do?for
> ward=home.pagedef#aforward=asyn&proId=12717&cid=14
> 8&cname=Guards&proNumber=29007&imgName=29007001F.j
> pg
> Jag har dessa och dom funkar alldeles utmärkt..
> Dock vet jag inte vad dom kostar här men lyckades
> köpa dom för 250-300 spänn i Usa..

Dessa är ett skämt. Räcker möjligtvis till att rädda smalbenen från pedalerna. Skitskydd.
-Jag kan utveckla det hela men det behövs inte, detta är skräp som inte kommer att rädda dina knän överhuvudtaget.

Fox knäskydd
Hästpung vill jag inte suga så den billiga varianten av fox tänker jag inte köpa.

Jag kan medela att jag dunkade i skenbenet idag igen och det är hästballe rakt upp i analen. Imorgon skall jag gå och köpa skydd!

Fox knäskydd
Jag har ett par sådana du länkade till triple och dom passar perfekt på mig. Sitter kvar hela tiden och skyddar mycket mer än tillräckligt. Dessutom extremt smidiga och snabba och sätta på eller ta av.

Fox knäskydd
jojjebojje skrev:
-------------------------------------------------------
> Jag har ett par sådana du länkade till triple
> och dom passar perfekt på mig. Sitter kvar hela
> tiden och skyddar mycket mer än tillräckligt.
> Dessutom extremt smidiga och snabba och sätta på
> eller ta av.

Låter bra!
Skall pova dom imorgon!

Fox knäskydd
Kanonskydd. Sitter fast även när du ramlar. Skyddar skadebenägna delar som t.ex. strax ovan knä och sida knä.

Köp.

Tillbaka
Topp