[fredagstråd] Hur gör riktiga män tvåan?

h.g.j

Aktiv medlem
Det här är något jag funderat på i många år, jag har räknat ut att det är är ju ett forum stor till stor del består av surgubbar så det måste ju vara helt rätt forum.

Det sägs ju att fina flickor inte bajsar, och det kan ju inte män göra heller...eller? Tänkte att eftersom offentliga toaletter oftast är totalt nerkissade, både sittytor och golv. Dom som gör det hävdar ofta att dom är riktiga män och sådana sitter inte och kissar, men dom kan ju inte sitta då dom skiter heller?

om en är trygg i sin person oroar en sig inte över vad ”riktiga män” gör. Det är en sysselsättning för identitetssvaga töntar som Jordan Peterson

Henrik_E sa:
om en är trygg i sin person oroar en sig inte över vad ”riktiga män” gör. Det är en sysselsättning för identitetssvaga töntar som Jordan Peterson

Jag har inga identitetsproblem, och det inte där intresset för frågan ligger....

Min fundering är bara hur dom bär sig åt, för dom lär väl inte själva vilja sätta sig ner på en fullständigt nerurinerad toalett?

h.g.j sa:
Min fundering är bara hur dom bär sig åt, för dom lär väl inte själva vilja sätta sig ner på en fullständigt nerurinerad toalett?

Torkar av med papper först, hur svårt kan det va? :()

Man.jpg

Har klarat en hel Hultsfredsfestival utan att ”bygga en nalle”.

Var en religös upplevelse när jag väl kom hem däremot.

Jo, jag jobbar "ute" mycket och jag brukar oftast fälla ner ringen och sätta mig ner och sedan bajsa. Är det något fuffens på ringen så brukar jag först torka av det med papper, sen är det brukligt att jag av hänsyn skrapar bort mitt eget bajs när jag är klar.

Senast ändrad:
Jag förstår inte riktigt problemet. Loungepersonalen brukar snabbstäda mellan gästernas besök.

Tillbaka
Topp