Freeride hoj för 8000?
Tjena, jag är hyffsat "ny" på det här, jag har hållt på o cyklat mtb hyffsat seriöst i cirka 3 år, dock var det på min cykel jag fick i 10 års present =P Så från att jag var 12-15 ungefär. Den kostade endast 2000 och gick snabbt sönder när jag utvecklades i min åkning, så ja la ner pga av brist på pengar. Så nu 5 år senare har jag blivit sugen igen.
Nu är det så att jag vet lite halvhyffsat vad jag vill ha, vilket är en heldämpad hoj som pallar höga hopp, platta landningar, kast väder och höga farter. Problemet är att jag har en väldigt limiterad budget, 8000kr och det är varenda peng jag har. Och de hojjar jag sett som skulle duga för mig kostar kring 15000kr =/ Så jag undrar om nån har något tips på en cykel som passar mig hyffsat och kostar runt 8000kr,
Väldigt tacksam för svar!
Mvh Jim
Nu är det så att jag vet lite halvhyffsat vad jag vill ha, vilket är en heldämpad hoj som pallar höga hopp, platta landningar, kast väder och höga farter. Problemet är att jag har en väldigt limiterad budget, 8000kr och det är varenda peng jag har. Och de hojjar jag sett som skulle duga för mig kostar kring 15000kr =/ Så jag undrar om nån har något tips på en cykel som passar mig hyffsat och kostar runt 8000kr,
Väldigt tacksam för svar!
Mvh Jim