Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Bengt-re sa:Den var inte vacker inte....
Hoppas den kör med klädnypa på näsan.Putte.w sa:go utsikt person nr 2 kommer ha
Eveningstar sa:Snällt att den främre kör pedaler utan drivning också? :P
Va! Menar du!?! Jag trodde seriöst att bara den bakre skulle trampa.bompet sa:Eveningstar sa:Snällt att den främre kör pedaler utan drivning också? :P
Texten "Shaft drive" på nederröret mellan vevpartierna är en ledtråd...
EDIT: Men ful, ja.
Skogsgubben sa:Ok. Det här kanske inte räknas som cykel längre, men tyckte ändå att den hörde hemma i den här tråden.
Fotad utanför Biltema i Uppsala idag.
Måste dock säga att allt såg rent rejält gjort ut.
Själv skulle jag nog gärna ha änden på avgasröret lite längre bak.
Skral sa:Kan itne bestämma mig om den här cykeln är brutalt ful eller brutalt snygg. Ganska säker på att den ser brutal ut iaf ;-)
Skogsgubben sa:Ok. Det här kanske inte räknas som cykel längre, men tyckte ändå att den hörde hemma i den här tråden.
Fotad utanför Biltema i Uppsala idag.
Måste dock säga att allt såg rent rejält gjort ut.
Själv skulle jag nog gärna ha änden på avgasröret lite längre bak.
macaai sa:Äre ett jyyyymdskepp?
mmmrrrr sa:Förlåt, jag orkade inte säga till utan nöjer mig med att gnälla på nätet. Men. Sadelvinkeln?
Aliide sa:mmmrrrr sa:Förlåt, jag orkade inte säga till utan nöjer mig med att gnälla på nätet. Men. Sadelvinkeln?
Och styrvinkeln?
Shrue sa:Aliide sa:mmmrrrr sa:Förlåt, jag orkade inte säga till utan nöjer mig med att gnälla på nätet. Men. Sadelvinkeln?
Och styrvinkeln?
OCH vinkeln på den bakre reflexen?
H. sa:Shrue sa:Aliide sa:mmmrrrr sa:Förlåt, jag orkade inte säga till utan nöjer mig med att gnälla på nätet. Men. Sadelvinkeln?
Och styrvinkeln?
OCH vinkeln på den bakre reflexen?
OCH SYNVINKELN! Ser ju helt galet ut när den är fotad i det där perspektivet. Bättring!
Efter att ha studerat originalfotot så är jag rätt säker på att det hänger i klumpen under styrstammen.REO sa:Dum fråga kanske, men var sitter växelreglaget?
Mulpe sa:Modernt pundarstyre?
ceel sa:Däremot så kommer man ju till jobbet snabbt:
droidekas sa:En tvättäkta fultysk som representerar en hittills okänd typ av cykel: last-racer-mtb:n, även känd som der Super Hübrid.