Niklasberglund
Aktiv medlem
Fula Hojar!!
tmalm sa:Snodd från blockettråden men tyckte den passade så bra här:
/T
Det där gjorde faktiskt ont i ögonen.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
/T
Hireliath sa:Goth-bike ?
/T
gerrardsdobbar sa:tmalm sa:Snodd från blockettråden men tyckte den passade så bra här:
/T
Förstår verkligen inte tänkte med att
1) köpa tempohoj
2) köpa tempohjälm
3) montera styret så det är högre upp än sadeln så alla aerodynamiska fördelar försvinner.
Intressant värre.
dabac sa:Den här kändes väl sådär, med den kreativa styrvändningen och den tajta passningen mellan däck och skärmar.
darkforce sa:dabac sa:Den här kändes väl sådär, med den kreativa styrvändningen och den tajta passningen mellan däck och skärmar.
den där e ju snygg bara sadelvinkeln som e lite spännande jue att vända styret e inne bland hipstersfolket sålt flertalet byggen me den stilen till östermalmsområdet
gsb sa:darkforce sa:dabac sa:Den här kändes väl sådär, med den kreativa styrvändningen och den tajta passningen mellan däck och skärmar.
den där e ju snygg bara sadelvinkeln som e lite spännande jue att vända styret e inne bland hipstersfolket sålt flertalet byggen me den stilen till östermalmsområdet
Kedjan ser lite lång ut också.
DmA sa:Vet inte om den har visats innan. Men denna såg jag i ett garage idag. Ful men praktiskt.
Varför vänder man styret INNAN man sänkt styrstammen?darkforce sa:dabac sa:Den här kändes väl sådär, med den kreativa styrvändningen och den tajta passningen mellan däck och skärmar.
dabac sa:Varför vänder man styret INNAN man sänkt styrstammen?darkforce sa:dabac sa:Den här kändes väl sådär, med den kreativa styrvändningen och den tajta passningen mellan däck och skärmar.
larsaw sa:
larsaw sa:
JockeP sa:larsaw sa:
Ja. Stäng tråden. Lägg ner Happy.
Grattis Larsa, du har vunnit Internet. Nu kan alla stänga av och gå hem.
larsaw sa:
26er sa:Any fuckin 29er.
Det finns några skumma lösningar på framdämpare för mc. Där brukar det motiveras med att cykeln inte ska niga så mycket vid inbromsning (vilket ju gör att cykeln så att säga byter geometri).matz 1 sa:Ja det var en vinnare...
Jag undrar bara .....varför???
dabac sa:Den här kändes väl sådär, med den kreativa styrvändningen och den tajta passningen mellan däck och skärmar.
26er sa:Any fuckin 29er.
matz 1 sa:Vernersson:
Så du menar att jag fortfarande bara är 26 år?
Det måste väl bli så då jag har 26or på mina mtbs....
Eller är jag helt ute och cyklar? :)
Skogsgubben sa:Det finns några skumma lösningar på framdämpare för mc. Där brukar det motiveras med att cykeln inte ska niga så mycket vid inbromsning (vilket ju gör att cykeln så att säga byter geometri).matz 1 sa:Ja det var en vinnare...
Jag undrar bara .....varför???
Men sådana problem borde inte vara så allvarliga inom cykling.
Henrik_E sa:Står fast vid att English aldrig gjort en snygg cykel.
Står ju cross på, så det lär väl vara en sån där cyklocross som alla snackar om nu för tiden.Barometer sa:Va i hel*e*e är det här?