Fula Hojar!!
Leidhagen sa:Denna kan nog passa in här!
Påminner mer om den röda Puch Florida jag hade som ung, än om en cykel...
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Leidhagen sa:Denna kan nog passa in här!
larsaw sa:Här kommer en lika COOL som FUL hoj från Italienska Ancillotti...
Dock är deras senaste skapelse en riktig dräpare :)
29", 160mm slag, vikt som på bilden: 12.7kg inkl deras egen fjäderdämpare!
Källa: http://www.mtb-mag.com/ancillotti-presenta-la-scarab-evo-29/
larsaw sa:Här kommer en lika COOL som FUL hoj från Italienska Ancillotti...
Dock är deras senaste skapelse en riktig dräpare :)
29", 160mm slag, vikt som på bilden: 12.7kg inkl deras egen fjäderdämpare!
Källa: http://www.mtb-mag.com/ancillotti-presenta-la-scarab-evo-29/
borgis sa:Tja, jag antar att inte alla tycker att less is more. :D
borgis sa:Tja, jag antar att inte alla tycker att less is more. :D
Det verkar så42Hz sa:WTF? Gearbox?
tmalm sa:Vad har hänt med sadelstolpen ijengtligen?
/T
tmalm sa:Vad har hänt med sadelstolpen ijengtligen?
/T
Cannondale jekyl 1000 sa:Kan ingen befria oss från den där "downhillcykeln" som annonseras här med jämna mellanrum så man slipper se den?
ceel sa:Cannondale jekyl 1000 sa:Kan ingen befria oss från den där "downhillcykeln" som annonseras här med jämna mellanrum så man slipper se den?
Då hamnar den ju bara i "Visa din cykel inför 2017" istället. :)
Borde ju tilltala många här på forumet då man kan trampa med hålfoten utan att riskera tåöverlapp :-)qma sa:Snubblade över den här på internet när jag sökte nåt helt annat. Nu finns det ju typ bara hiskeliga skapelser bland elcyklar men den här är ändå nåt lite speciellt med imho.
emmer sa:Borde ju tilltala många här på forumet då man kan trampa med hålfoten utan att riskera tåöverlapp :-)qma sa:Snubblade över den här på internet när jag sökte nåt helt annat. Nu finns det ju typ bara hiskeliga skapelser bland elcyklar men den här är ändå nåt lite speciellt med imho.
rekrevs sa:
Ingen bild med en vanlig cykel bredvid?Bengt-re sa:Inte vacker..... Men fet iofs. .
Bengt-re sa:Inte vacker..... Men fet iofs. .
Maakus sa:Bengt-re sa:Inte vacker..... Men fet iofs. .
Varför lägger du in en bild på en vanlig fatbike?
H. sa:Ingen bild med en vanlig cykel bredvid?Bengt-re sa:Inte vacker..... Men fet iofs. .
Bengt-re sa:Maakus sa:Bengt-re sa:Inte vacker..... Men fet iofs. .
Varför lägger du in en bild på en vanlig fatbike?
Den är ju FS! Vanliga är ju HT eller helstela!
Bengt-re sa:Jag brukar gilla Surly...
fhloston sa:Bengt-re sa:Jag brukar gilla Surly...
Ja, men lite coolt att det är både skivbromsar och fälg-dito. ;-)
Bengt-re sa:fhloston sa:Bengt-re sa:Jag brukar gilla Surly...
Ja. Diskutionen om fälg eller skivbromsar fick ett oväntat svar. Både!
Såg iofs en kolfiber Eastway i sommras som hade skivbroms fram och fälgbroms bak. Lite udda det också och det så fabriksgjort ut.
fhloston sa:Bengt-re sa:fhloston sa:Bengt-re sa:Jag brukar gilla Surly...
Ja. Diskutionen om fälg eller skivbromsar fick ett oväntat svar. Både!
Såg iofs en kolfiber Eastway i sommras som hade skivbroms fram och fälgbroms bak. Lite udda det också och det så fabriksgjort ut.
Hmm, är det inte fotbroms på den också?
Det ser ut som navväxel, och den har en svart hävarm...
Konkret sa:Kära colnago du har gjort mycket fint men detta är inte fint.
qma sa:Snubblade över den här på internet när jag sökte nåt helt annat. Nu finns det ju typ bara hiskeliga skapelser bland elcyklar men den här är ändå nåt lite speciellt med imho.
kontrapunkt sa:qma sa:Snubblade över den här på internet när jag sökte nåt helt annat. Nu finns det ju typ bara hiskeliga skapelser bland elcyklar men den här är ändå nåt lite speciellt med imho.
Den var ju ändå rätt ändåmålsenlig - förutom att de förstör sådär det mesta med batteriet. Både lågt insteg och eldrift är ju bra att ha för den som är mindre rörlig, men känns som att batteriplaceringen tar bort det mesta av det låga insteget ...
Jimel sa:Vad med den där påminner om en moped? Ser inte ut som min DT-50 som jag hade för 25 år sedan ?
Hastigheten när ägaren framför den påminner om en FS1 med jackad kolv och planat topplock.Jimel sa:Vad med den där påminner om en moped? Ser inte ut som min DT-50 som jag hade för 25 år sedan ?