Fula Hojar!!

Fula Hojar!!
dscf9064-1517227527607-1xqher5f3d6ex-960-80.jpg

Det hjälper inte att det är en Colnago...

Fula Hojar!!

Bilagor

• 3fd5ca645babb641a8744d2f091bbc70.jpg
    3fd5ca645babb641a8744d2f091bbc70.jpg
    41.8 KB · Besök: 97
Fula Hojar!!
Fula Hojar!!
Vanligtvis vänjer man ju sig vid udda hojar, men den här blir bara fulare varje gång man ser den.

Bilagor

• CE73A04A-7B4D-4294-AD54-DC46DC4E9047.jpeg
    CE73A04A-7B4D-4294-AD54-DC46DC4E9047.jpeg
    258.2 KB · Besök: 88
Fula Hojar!!
Arsozath sa:
Bengt-re sa:
Arsozath sa:

Fulhet och dålig smak kompenseras inte av starka ben....

När det gäller att komma först över en linje så gör det ju faktiskt det...
(Sen tycker jag inte att den är så ful)

Sant på ett sätt, men det går ju göra snygga och snabba cyklar. Fast det är kanske en grej? Titta vi kan vinna trots att våra cyklar ser ut som något katten släpat in.

Fula Hojar!!
Men för fasen Nicolai, det här är ju en tandemcykel i längd, 133cm wheel base och 50 cm reach! Och den feta puckeln på överröret, och den enorma triangeln mot sadelröret! Mina ögon behöver klorin!
Capture.PNG

Nicoladenm.png

(Plus att den väger 25 pannor...)

Senast ändrad:
Fula Hojar!!
emmer sa:

Det finns alltid en ursäkt för dig. Spelar liksom ingen roll vad det är.

Bengt-re sa:
Arsozath sa:
Bengt-re sa:
Arsozath sa:

Fulhet och dålig smak kompenseras inte av starka ben....

När det gäller att komma först över en linje så gör det ju faktiskt det...
(Sen tycker jag inte att den är så ful)

Sant på ett sätt, men det går ju göra snygga och snabba cyklar. Fast det är kanske en grej? Titta vi kan vinna trots att våra cyklar ser ut som något katten släpat in.

Tänk om de faktiskt är nöjda med sin produkt? Sen ligger makten hos konsumenterna, så vi får se vart det här leder.

Fula Hojar!!
Arsozath sa:
emmer sa:
Är inte det självklart att ju fler växlar ju lättare att hitta rätt utväxling? och ju mer rätt utväxling desto effektivare användning av cyklistens effekt? Om det inte vore så varför slutade man med 2x6 -växlar över huvud taget? Det är ingen ursäkt utan bara att jag tänkt efter före jag skriver...
[Och om du vill kan du ju kolla banprofilen för just den etappen...]

Fula Hojar!!
emmer sa:
Arsozath sa:
emmer sa:
Är inte det självklart att ju fler växlar ju lättare att hitta rätt utväxling? och ju mer rätt utväxling desto effektivare användning av cyklistens effekt? Om det inte vore så varför slutade man med 2x6 -växlar över huvud taget? Det är ingen ursäkt utan bara att jag tänkt efter före jag skriver...

Det var inte vad du sa, det var hur du sa det...

Fula Hojar!!
Arsozath sa:
emmer sa:
Arsozath sa:
emmer sa:
Det var inte vad du sa, det var hur du sa det...
Duger inte kontraalten utan det skär sig i öronen så ber jag om ursäkt och ber dig tvätta dom nästa gång du duschar.

Tillbaka
Topp