Fula Hojar!!
En slingshot! Så jävla cool!!
Vill ha men är för dyr för mig.... ?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
En slingshot! Så jävla cool!!
Men nog är den rätt ful.... fast lite cool.En slingshot! Så jävla cool!!
Vill ha men är för dyr för mig.... ?
Men det är den första bandcykeln jag sett. Har sett ett antal andra bandfordon.
Inbillar mig att det där går väldigt tungt...
Men ett väldigt fint grepp i uppförsbackar ?Inbillar mig att det där går väldigt tungt...
Skit ful och skit cool ?
No words!
En arbetskompis har en, fast han tyckte den inte var ful nog och har bytt ut den mot en fulare.Aldrig fattat den där, förstår att satsat allt på aerodynamiken men den ser ju sjukt tung ut? Antar att den inte är det dock?
Folk kan krångla till det...ser ut som en el cykel ..No words!
Den är skitcool ?Det här är kanske mer en trampmoped än en cykel och jag har inte bestämt mig om den är superful eller cool...
![]()
Ser dock ganska praktiskt och trevligt ut! :)
Absolut..Men inte vacker ?Ser dock ganska praktiskt och trevligt ut! :)
Ja... svårt att argumentera mot ?Absolut..Men inte vacker ?
Ser ut att gå enkelt att få upp på bakhjulet. Lite frän är den allt.
Man undrar lite varför...
Tror ryggen är värst.Den här är nog värst på länge. Någon har ju uppenbarligen försökt! Vet inte om spacer-stacken eller plattisarna är värst...
Cykel-på-köpet hojar är fina grejer.Första dubbelkrona med korg jag har sett! Lite kul tycker jag, det ser ut som korgen har bra stöd. Kombinerar också bra med slicks.
Dekaler med "spring" på gaffeln är också roligt. Man börjar undra om det verkligen finns en fjäder i gaffeln eller om den är stum.
Visa bilaga 541215
Visa bilaga 541217
Lika lätt att åka på framhjulet i en liten grop t.ex.Ser ut att gå enkelt att få upp på bakhjulet. Lite frän är den allt.
Oj..... den blir nog svår att sälja ...
Mest som förvånar mig här är kanske styret. Men alla saker är vackra här: ekrarna, sadeln, hjulstorleken.
Mest som förvånar mig här är kanske styret. Men alla saker är vackra här: ekrarna, sadeln, hjulstorleken.
Jag är inte övertygad. Det är prima vintage-tri och både läckert, uppseendeväckande och, faktiskt, prisvärt. De där hjulen är nog guld på retromarknadenOj..... den blir nog svår att sälja ...
Ser ut som att någon på produktionslinan fick fnatt och svetsade på lite hejvillt, men tillverkaren valde att ändå släppa ramen på marknaden.
Visa bilaga 547943
Ser ut att vara en vikcykel - dra ut sadeln och vik ihop cykelnSer ut som att någon på produktionslinan fick fnatt och svetsade på lite hejvillt, men tillverkaren valde att ändå släppa ramen på marknaden.
Visa bilaga 547943
Ser ut att vara en vikcykel - dra ut sadeln och vik ihop cykeln
Inte jag heller!Har aldrig sett en sån konstruktion!
Såg ju smart ut! Finns fler liknande cyklar?
Det finns ju rinko.Såg ju smart ut! Finns fler liknande cyklar?
Bonuspoäng på alla vikcyklar som "går" att cykla på även ihopviktaJag är inte insatt i ämnet, men det fanns många "intressanta" ?hojar på den sidan, bla:
Visa bilaga 547953Visa bilaga 547954
Hade rörkapen lagt av när dem gjorde den tro?Uppskattar att han bemödat sig med detaljbilderna, så på det sättet är den ju ljusår bättre än många andra cykelannonser.
Visa bilaga 548439
Visa bilaga 548440Visa bilaga 548441Visa bilaga 548442
Jag ser det mer som fabriksmonterad bakre stänkskärm.Uppskattar att han bemödat sig med detaljbilderna, så på det sättet är den ju ljusår bättre än många andra cykelannonser.
Tänkte posta denna också...