Fula Hojar!!
Absolut!Hmmm... kanske praktisk?
Finns säkert anledning till att den finns ?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Absolut!Hmmm... kanske praktisk?
Vet inte riktigt var den här ska ligga men kanske åtminstone i den här tråden?
S Works ?
Visa bilaga 566476
Ser ut som en cykelpump, varjar överallt och en bebisklinga kombinerat med en megakassett. Sällan jag sett något så fult.
Inte avsiktigt, men det är som om de överfaller mig.... Sen tycker jag att det är lite intressant med annorlunda ideer, tyvärr är många av dem.... ehhhh... inte så fina?Bengt letar du efter fula hojar för att skrämma oss?
Jag vågar ha på mig lila kläder, cykla lvg med spd, köra rygga på rando, men visa sig ibland folk med den där.... hmmmmmMen visst hade det varit kul att komma till en tisdagsrajd med en sån, "tjena grabbar"...
Men rent objektivt är den ju väldigt... ful!?för att minska risken för otb vid cykling i skoterspår har den väl sitt ändamål?
och ändamålsenligt är ju vackert på sitt eget sätt....
Ein Fully:I Tyskland är bara ein Fully en riktigt MTB. En HT är en citybike.
Det där en cykel för människor med handikapp.
En golfcykel alltså? ?Det där en cykel för människor med handikapp.
Funktionsvariation,Det där en cykel för människor med handikapp.
Okej, jag tycker dock att ordet är på listan över ord man inte använder längre 2022. Möjligen om man själv är den som det handlar om, med ordet ses som stigmatiserande.Ok ... jag har en vän som har väldigt stora problem men sönderarbetat rygg.
Har drivit 3 st bygg företag samtidigt.
I väldigt många år. Och självklart jobbat hårt själv i 40 år.
Han kallar sig själv handikappad och använder sig av en liknande cykel.
Känns väldigt Tüsk på ett dåligt sätt...Inte inte alltför snygg racer men med rätt sorts bromsar.
Visa bilaga 570629
Kan så vara står parkerad i Schweiz f.nKänns väldigt Tüsk på ett dåligt sätt...
Ful Men lite kul ändå...?
Ser kusligt snabb ut ..Inte inte alltför snygg racer men med rätt sorts bromsar.
Visa bilaga 570629
Väldigt äääro.Ful Men lite kul ändå...?
Utan att ha någon speciell åsikt om moderna fulldämpade cyklar så undrar jag om det är något särskillt med just denna som är extra fult? Tycker inte den skiljer sig markant från många andra cyklar.
Jag såg den irl på XXL där den var mycket fulare än på bild. Det är något med fronten kombinerat med under sadelstolpen som bara.. Irkar mig. Svårt att sätta fingret på det. Fanns liknande cyklar, men denna stack ut på något sätt.Utan att ha någon speciell åsikt om moderna fulldämpade cyklar så undrar jag om det är något särskillt med just denna som är extra fult? Tycker inte den skiljer sig markant från många andra cyklar.
Jag tycker att Scott Spark ser mycket värre ut, den här ser inte ut att ha en full blöja vid vevpartiet.Den här var ingen höjdare. Ser ut som en misslyckad prototyp från ”Terminator Salvation”.Visa bilaga 573703
Förvisso. Men titta på inseminationssprute-bakdämparen och ramens skelettutseende. Brr..Jag tycker att Scott Spark ser mycket värre ut, den här ser inte ut att ha en full blöja vid vevpartiet.
Vad är det för fel på folk?Visa bilaga 574072
Finn fem fel?
1 gaffel bakåframVisa bilaga 574072
Finn fem fel?
1 gaffel bakåfram
2 bromsskiva och ok på olika sidor
3 bromshantagen på fel sidor
Är det 2 till också?
Edit: 4 ram svetsad av 3åring
Och 5 bromshantag olika vinklade
2 bromsskiva och ok på olika sidor