Berk
Aktiv medlem
Fula Hojar!!
Aprop på det Porsche Design? eller menar de Antidesign.
Det är fusk med e-bike + biltillverkare!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tråden kan stängas. Vi är klara nu! Jag blir alldeles yr i huvudet av det här. Får lägga mig en stund...
Visa bilaga 615358
Den här delen ser väl bra ut iaf. Förutom logon. Och fälgens märkliga sneda branding. Var är ventilen?
Det sticker inte i ögonen på mig som bara har MTB-artade hojar. ?Typ samma gaffelvinkel och försprång som en downhillcykel??
Det sticker inte i ögonen på mig som bara har MTB-artade hojar. ?
Du behöver iallafall inte byta ventiler om du byter till en ännu högre profil på fälgarna…Har säkert varit upp tidigare, men hur långa ventiler är det eg tex..!
Visa bilaga 618212
Nä layback?
Vad svänger oftast och tvärast; en landsväg eller en DH-bana? ?Nej men för oss som är vana med landsväg eller gruscykling ser det ut som en cykel som bara vill gå rakt fram :-)
Unno:n är ju så jävla ful så tapeterna rasar ner.Vet inte om de varit uppe förr men Unno Burn är ju så jävla ful. Gamla modellen var ju riktigt snygg. Det här ser ut som en konceptcykel från ett bilmärke.
Visa bilaga 616395
Unno:n är ju så jävla ful så tapeterna rasar ner.
E-bike på den så blir det kaskadspyor åt höger och vänster. :-D
Stalle
Typ samma gaffelvinkel och försprång som en downhillcykel??
Vad svänger oftast och tvärast; en landsväg eller en DH-bana? ?
Du har säkert styre på alla cyklar även om det bara tycks behövas när du kör downhill?
Det kan väl inte stämma. Måste vara diagrammet som är felritat. Blir ju helknas annars.Lite OT nu, men Allebike mäter "Styrhuvuds vinkel" emellan linjer från mitten övre styrlagret till framaxeln och mittten vevaxeln till framaxeln. Då kan man fundera på om 70 grad ger brant eller flak gaffelrörsvinkel ...
Visa bilaga 618276
Det kan väl inte stämma. Måste vara diagrammet som är felritat. Blir ju helknas annars.
Upprätt sittställning..
De hade i alla fall gått på gaffeln åt rätt håll.
Du hann före... Jisses, vilken skapelse!Ännu en biltillverkare, ännu en dos med kaustiksoda i ögonen.
Knepigt....Vad svänger oftast och tvärast; en landsväg eller en DH-bana? ?
Ännu en biltillverkare, ännu en dos med kaustiksoda i ögonen.
Verkar som den är ifrån 2005Tjena!
Ser ut som ganska många MTBs från den tiden. Så tycker inte den är speciellt ful om man lägger till tidsaspekten.
Audi har ännu en gång tagit steget in i cykelvärlden… Det här är deras egna bilder från hemsidan, seriöst.Ännu en biltillverkare, ännu en dos med kaustiksoda i ögonen.
Audi har ännu en gång tagit steget in i cykelvärlden… Det här är deras egna bilder från hemsidan, seriöst.
Tjena!
Ser ju ut som vilka E-MTBs som helst.
Jag tycker den ser ut som ringaren i notre dame med pungbråck. Den livrädda bilförsäljaren är pricken över iet.Tjena!
Ser ju ut som vilka E-MTBs som helst.
crankpunk.com
Fy...lika ful som deras bilar ...Fegar med en tysk biltillverkare (Mercedes Benz) igen. Kan tipsa att den ligger på Blocket om någon är sugen.... Visa bilaga 628290
Tänkte precis samma sak när jag såg den där. Hemsk skapelseSer ut som Biltemas designteam varit inblandat.
![]()
Corratecnissarna har nån märklig färdighet att få väldigt dyra hojar att se otroligt billiga ut...Ser ut som Biltemas designteam varit inblandat.
![]()