Fula Hojar!!

Fula Hojar!!
Har säkert varit upp tidigare, men hur långa ventiler är det eg tex..!
full.69545c19-2000x1125.jpg

Fula Hojar!!
Vet inte om de varit uppe förr men Unno Burn är ju så jävla ful. Gamla modellen var ju riktigt snygg. Det här ser ut som en konceptcykel från ett bilmärke.
Visa bilaga 616395

Aprop på det Porsche Design? eller menar de Antidesign.
Unno:n är ju så jävla ful så tapeterna rasar ner.

E-bike på den så blir det kaskadspyor åt höger och vänster. :-D

Stalle

Fula Hojar!!
Tjena!

Ser ju ut som vilka E-MTBs som helst.

Och mannen på bilden ser ut att vara mitt i målgruppen.

Jag var just några dagar i Tyskland och där ser man en dyr E-MTB parkerad framför en butik i varje kvarter. 150 mm slag fram och 140 mm vak behövs inte på stan, men på en e-bike är det ingen nackdel.

Bilden av mannen på cyklen ger samma känslan som reklam som visar SUV i terrängen.

Fula Hojar!!
När de gäller design av e-hojar kan man tydligen göra lite hur man vill. Denna nya kundgrupp verkar sakna både kritiskt tänkande och smak!
Ryuger Eidolon BR-RTS 'Flying Kangaroo' just $20 023! ?

Bilagor

• Santillo Road E-bike on a acid trip, Taipei bike show 2023 1.jpg
    Santillo Road E-bike on a acid trip, Taipei bike show 2023 1.jpg
    131.5 KB · Besök: 142
  • Ryuger Eidolon BR-RTS 'Flying Kangaroo' just $20 023! Taipei bike show 2023 (2)-ed.jpg
    Ryuger Eidolon BR-RTS 'Flying Kangaroo' just $20 023! Taipei bike show 2023 (2)-ed.jpg
    174.4 KB · Besök: 149
  • Ryuger Eidolon BR-RTS 'Flying Kangaroo' just $20 023! Taipei bike show 2023 (3).jpg
    Ryuger Eidolon BR-RTS 'Flying Kangaroo' just $20 023! Taipei bike show 2023 (3).jpg
    93.6 KB · Besök: 146
Fula Hojar!!
Och så en av de snyggaste cyklarna med det fulaste genomförandet. Officina Bataglin Portofino. Vad händer runt styrstammen? Jag har inte mycket emot en rejäl trave spacers eller upphöjd quill stem för att göra det komfortabelt, men detta men att göra supergrov styrrör och spacers/styrstam bara för att gömma kablarna med följden att cykeln ser helt oproportionell ut känns inte som god smak. Skulle nog välja ett annat vevparti också, nånting femarmat med smäckrare look.

Men det ser ofta ut så här på high-end stål-byggen numera, man bara smäckar på de dyraste trendigaste komponenterna utan tanke på vad som går ihop med smala stålprofiler.
officina-battaglin-portofino.jpg

Tillbaka
Topp