Kneecap
Aktiv medlem
Fula Hojar!!
Tjena!
Hur kan du varit medlem på happy i snart tjugo år och inte veta vem Landrover mannen är??
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Men ändå, fan, den är lite cool..
Jodå, vet vem det är. Ville bara se om bilden lades upp igen.Tjena!
Hur kan du varit medlem på happy i snart tjugo år och inte veta vem Landrover mannen är??
Jodå, vet vem det är. Ville bara se om bilden lades upp igen.![]()
Detta borde vara definitionen på uttrycket "skräckblandad förtjusning".Alla vill, men ingen vill![]()
Jag har ju sett den här varianten tidigare, men den där var extrem.Bara en del av en potentiellt väldigt udda cykel. Undrar om tandförsäkring ingår?
Visa bilaga 741510
Speciellt som gaffeln verkar vara till en cykel anpassad för stigar eller grusväg.Jag har ju sett den här varianten tidigare, men den där var extrem.
Förväntar mig att se en på söder snart.Speciellt som gaffeln verkar vara till en cykel anpassad för stigar eller grusväg.
Tror det är vidvinkelperspektivet som luras. Utbudet av däck för 787 (36”) är inte så stort…Det hänger ju redan lämpliga däck bakom cyklen.
Tror det är vidvinkelperspektivet som luras. Utbudet av däck för 787 (36”) är inte så stort…
Lång snubbe ..
Den där kommer bli perfekt åt Batman den dagen han börjar bli medelålders, lönnfet och har ett uppvaknande miljöengagemang. Bara att parkera batmobilen för gott och köpa sig en sån där. Helt och hållet hans stil. Kommer passa utmärkt i batcave.
ser ut som en ai-bild, som när en tittar noga upptäcker en saker som inte sitter ihop på rätt ställen.
ser ut som en ai-bild, som när en tittar noga upptäcker en saker som inte sitter ihop på rätt ställen.
är lite trött och trög. var det inte den cykeln jag recenserade?
är lite trött och trög. var det inte den cykeln jag recenserade?
ah, jag menade det som en diss av designen. trodde inte att det var ai på riktigtJag förstår inte ditt svar. Du pratade om AI, så jag lade upp en bild från Colnagos webbsidan som inte ser ut som AI. Jag tycker fortfarande att saker inte sitter ihop på rätt ställen, men då behöver man nog inte titta noggrann.
ah, jag menade det som en diss av designen. trodde inte att det var ai på riktigt
fattar att din tolkning var den som låg närmast om en inte befann sig i mitt huve.Ah, fattade inte att det var ironisk pga av ordet "noga", men inser nu att det just var del av ironin.
fattar att din tolkning var den som låg närmast om en inte befann sig i mitt huve.
men det påminner lite om språktråden där neurotypikerna just nu tycker det är korrekt att uttrycka en uppmaning som en fråga. det jag bokstavligen skrev var att det ser ut som ai, inte det ser ut som att det är ai. jag var helt oironisk, det var en försök att beskriva känslan när jag såg designen, med en liknelse. men jargongen på internet är så ängsligt neurotypisk att den mest rimliga tolkningen av vad nån skriver är att försöka nysta upp flera varv av ironi och spelad oangelägenhet.
en funktionell snälltolkning tror jag, och om alla försökte fejka på det viset skulle vi kanske mejka det. men jag tror mycket av det korthuggna och till synes slarviga på internet i verkligheten är noga utmejslat med avsikt att verka blasé, för att på så vis vinna nån slags maktkamp.Jag tycker snarare att det är ett resultat av att de flesta brukar skriver mindre noggrann och mer kompakt på ett forum. Om jag hade läst samma meningen i t.ex. en tidning har jag läst "ser ut som ai" bokstavligen istället.
Gratis flux genererar:fattar att din tolkning var den som låg närmast om en inte befann sig i mitt huve.
men det påminner lite om språktråden där neurotypikerna just nu tycker det är korrekt att uttrycka en uppmaning som en fråga. det jag bokstavligen skrev var att det ser ut som ai, inte det ser ut som att det är ai. jag var helt oironisk, det var en försök att beskriva känslan när jag såg designen, med en liknelse. men jargongen på internet är så ängsligt neurotypisk att den mest rimliga tolkningen av vad nån skriver är att försöka nysta upp flera varv av ironi och spelad oangelägenhet.
a drive side picture of a race bicycle against a gray flat background.
The bicycle has 55 mm deep aero rims, a fully integrated headset, aero shaped seatstays. The seat-tube is slightly folded into the seatstays.
The bicycle is green and the downtube ha a white logotype: "Happyride"
singulariteten är nu alltsåGratis flux genererar:
Visa bilaga 742018
Ganska ful men bortsett från den livsfarliga ekringen skulle jag cykla på den. Prompt:
en funktionell snälltolkning tror jag, och om alla försökte fejka på det viset skulle vi kanske mejka det. men jag tror mycket av det korthuggna och till synes slarviga på internet i verkligheten är noga utmejslat med avsikt att verka blasé, för att på så vis vinna nån slags maktkamp.
(och så är jag ql på fester oxå.)
Jag försökte också. Det blev bara generiskt kinakol för migförsökte skapa en "ugly bicycle" med ai nu, men det var jättesvårt. på sin höjd blir det lite "fel". allt blir liksom polerat och lite snyggt och dött. fulhet verkar vara en mer mänsklig kvalitet.
Snodde texten och testade chatGPT. Hyfsat tills man kommer till styret! =)Gratis flux genererar:
Visa bilaga 742018
Ganska ful men bortsett från den livsfarliga ekringen skulle jag cykla på den. Prompt:
En kalmarit.Snodde texten och testade chatGPT. Hyfsat tills man kommer till styret! =)
Visa bilaga 742031
Vem startar Happyide? ;)
Alltså hur faaaan ser den här ut?! Lätt bland det fulaste jag sett. Porsche design? Cykel på köpet?
Det där är typiskt sånt som folk i baktiden säger. Nu handlar det om att "disrupta" det här med cykling med hjälp av AI. Så kommer en massa ludditer och andra bakåtsträvare och hävdar att cykeln ska klara sånt som att rulla?!!De två Ai-genererade har ytterligare några "problem", personligen uppskattar jag att det finns lite luft mellan ram och bakdäck och att det finns någon form av stag mellan baknav och sadelrör.
Bakdäcket är ju till och med deformerat. Den är designad för max 12 mm bak.Snodde texten och testade chatGPT. Hyfsat tills man kommer till styret! =)
Visa bilaga 742031
Vem startar Happyide? ;)
Intressant design på ekrarna i bakhjulet. Aero optimerade?Snodde texten och testade chatGPT. Hyfsat tills man kommer till styret! =)
Visa bilaga 742031
Vem startar Happyide? ;)
Fast åtminstone kedjan är ok?Vet inte om jag ens vågar posta den här, den är nästan för ful för den här tråden.
Fy h-e vilka sjukt fula proportioner och vinklar. Allt, precis allt, är fult.
Fast åtminstone kedjan är ok?
Skulle vara intressant att de hur den människans(?) kroppsproportioner ser ut som har kommit fram till denna inställning av sadelhöjd och reach.Svårt att ser på den här bilden. Jag hittade inte precis samma cykeln, men en annan modell har en kedja med länkar som är konstigt smala i mitten:
Visa bilaga 743686