Fula Hojar!!

Fula Hojar!!
Bara en del av en potentiellt väldigt udda cykel. Undrar om tandförsäkring ingår?
IMG_4967.jpeg

Fula Hojar!!
Ah, fattade inte att det var ironisk pga av ordet "noga", men inser nu att det just var del av ironin.
fattar att din tolkning var den som låg närmast om en inte befann sig i mitt huve.

men det påminner lite om språktråden där neurotypikerna just nu tycker det är korrekt att uttrycka en uppmaning som en fråga. det jag bokstavligen skrev var att det ser ut som ai, inte det ser ut som att det är ai. jag var helt oironisk, det var en försök att beskriva känslan när jag såg designen, med en liknelse. men jargongen på internet är så ängsligt neurotypisk att den mest rimliga tolkningen av vad nån skriver är att försöka nysta upp flera varv av ironi och spelad oangelägenhet.

Fula Hojar!!
fattar att din tolkning var den som låg närmast om en inte befann sig i mitt huve.

men det påminner lite om språktråden där neurotypikerna just nu tycker det är korrekt att uttrycka en uppmaning som en fråga. det jag bokstavligen skrev var att det ser ut som ai, inte det ser ut som att det är ai. jag var helt oironisk, det var en försök att beskriva känslan när jag såg designen, med en liknelse. men jargongen på internet är så ängsligt neurotypisk att den mest rimliga tolkningen av vad nån skriver är att försöka nysta upp flera varv av ironi och spelad oangelägenhet.

Jag tycker snarare att det är ett resultat av att de flesta brukar skriver mindre noggrann och mer kompakt på ett forum. Om jag hade läst samma meningen i t.ex. en tidning har jag läst "ser ut som ai" bokstavligen istället.

Fula Hojar!!
Jag tycker snarare att det är ett resultat av att de flesta brukar skriver mindre noggrann och mer kompakt på ett forum. Om jag hade läst samma meningen i t.ex. en tidning har jag läst "ser ut som ai" bokstavligen istället.
en funktionell snälltolkning tror jag, och om alla försökte fejka på det viset skulle vi kanske mejka det. men jag tror mycket av det korthuggna och till synes slarviga på internet i verkligheten är noga utmejslat med avsikt att verka blasé, för att på så vis vinna nån slags maktkamp.

(och så är jag ql på fester oxå.)

Fula Hojar!!

Gratis flux genererar:
1733742201368.png

Ganska ful men bortsett från den livsfarliga ekringen skulle jag cykla på den. Prompt:

a drive side picture of a race bicycle against a gray flat background.

The bicycle has 55 mm deep aero rims, a fully integrated headset, aero shaped seatstays. The seat-tube is slightly folded into the seatstays.

The bicycle is green and the downtube ha a white logotype: "Happyride"

Fula Hojar!!
en funktionell snälltolkning tror jag, och om alla försökte fejka på det viset skulle vi kanske mejka det. men jag tror mycket av det korthuggna och till synes slarviga på internet i verkligheten är noga utmejslat med avsikt att verka blasé, för att på så vis vinna nån slags maktkamp.

(och så är jag ql på fester oxå.)

Blasé kan jag hålla med om. Jag hoppas att du har fel vid "vinna nån slags maktkamp".

När det gäller mig själva lägger jag mycket energi på formuleringen av mina inlägg, men det är framförallt för att svenska inte är mitt modersmål och Happy är min främsta sätt att öva svenska.

Fula Hojar!!
försökte skapa en "ugly bicycle" med ai nu, men det var jättesvårt. på sin höjd blir det lite "fel". allt blir liksom polerat och lite snyggt och dött. fulhet verkar vara en mer mänsklig kvalitet.

Fula Hojar!!
De två Ai-genererade har ytterligare några "problem", personligen uppskattar jag att det finns lite luft mellan ram och bakdäck och att det finns någon form av stag mellan baknav och sadelrör.

Fula Hojar!!
De två Ai-genererade har ytterligare några "problem", personligen uppskattar jag att det finns lite luft mellan ram och bakdäck och att det finns någon form av stag mellan baknav och sadelrör.
Det där är typiskt sånt som folk i baktiden säger. Nu handlar det om att "disrupta" det här med cykling med hjälp av AI. Så kommer en massa ludditer och andra bakåtsträvare och hävdar att cykeln ska klara sånt som att rulla?!!

Tillbaka
Topp