Fulcrum hjul

Fulcrum hjul
Inget svar på din fråga men mina såna har krånglat, solekersidans ekrar(platta)vrider sig och släpper, med mkt ljud som följd.Är inne på riktning igen får se om det funkar.. känner nån igen problemet. Du kanske ska kika på nåt annat om detta är ett vanligt problem?

Tjohej
Örten

Fulcrum hjul
Låter inget bra Örten kanske ska avstå från sådana då .Först tänkte jag ett par Campa Zonda men efter att ha läst att framhjulet är lite vekt så avstog jag dom.Hade tänkt att ha dessa hjul som ett par bra träningshjul.

Fulcrum hjul
Här köpte jag mina, de var snabba med leverans och tar bara 10€ i frakt...
http://www.detto-cycles.de/

Jag körde för övrigt rakt in i en bil och gjorde en fin över styret flygtur för ett tag sedan men mitt fulcrum 3 framhjul klarade sig o förblev spikrakt märkligt nog...

/Kristoffer

Fulcrum hjul
hakanf skrev:
-------------------------------------------------------
> klassiska handbyggda är ett bra alternativ för
> träningscykling, och alla delar går lätt att
> få tag på

Det är vad jag har nu ett par 32 håls recordnav med Mavic sup fälgar och compekrar. Funkat kanon i flera år men dom ser lite tråkiga utså tanken var att flytta över dom till tempohojen som träningshjul och köpa nåt lite roligare till racern .

Fulcrum hjul
Zonda veka? Zonda är ett helt suveränt bra hjul och i mitt tycke ett mycket bättre hjul än Ksyrium SL som jag hade före. Köp Zonda säger jag! Kolla in ebay.de och sök efter zonda hjulen som easy smart biker säljer. En bra shop som man kan lita på. billigt också. ca 340 €.

Fulcrum hjul
Fulcrum 3 och zonda har mycket lika fälgar. Nu har jag inte sett Fulcrum 3 på riktigt nära håll så jag vet inte om fälgarna till framhjulen till och med är identiska. Bak har de ju större skillnader.

Så är man intresserad av fulcrum 3 är man också en presumtiv zondaspekulant.
Var har du läst om att de skulle vara veka. Det mesta jag läst har pekat i helt annan riktning.

Fulcrum hjul
Det var här jag läste det <http://www.roadbikereview.com/cat/wheels/wheelsets/campagnolo/PRD_287114_2490crx.aspx> fast man vet ju aldrig vad personen väger som har hjulen .

Fulcrum hjul
vince skrev:
-------------------------------------------------------
> evalds,.

Har pratat med dom idag hade inga hemma men kommer snart .Dom tycker också att campa hjulen är helt okej .Är nog inne på samma linje så troligen blir det ett par Zonda hjul .Fast man skulle ju hellre vilja ha en sån här Zonda istället

Bilagor

• pagani-zonda-f.jpg
    pagani-zonda-f.jpg
    30.6 KB · Besök: 28
Tillbaka
Topp