Full Dynamix?

Botte

Ny medlem
Full Dynamix?
Cyclecomponents säljer cyklar som heter Full Dynamix. Jag har inte hört talas om dessa och undrar därför om ngn har en hoj av det märket och vad ni i så fall tycker om den? Finns en modell med XT komponenter och RS Tora 302 gaffel som väger 12,3 kg och kostar drygt 10 tusen (ungefär vad budgeten tillåter just nu) http://www.cyclecomponents.com/cgi-...=&artgrp=2114&visa=1-32&Sort=Beskr&Visn=Std20 . Är det prisvärt eller bör man försöka hitta en "tysk" på nätet? Tilläggas bör att jag är ganska ny på MTB och tar gärna emot råd. Tack på förhand!

Full Dynamix?
Funkar märket för Kessiakoff (vår svensk i den internationella XCeliten) så!
Jag tycker att cykeln såg vettigt, och bra utrustad ut för 10 k. Köp köp köp! Komplettera med pedaler (som inte hängde med), hjälm och lite småsaker som kan behövas så är det bara att dra ut och köra på.

Välkommen till träsket :)

Full Dynamix?
Full Dynamics har ju inte marknadsförts så hårt på våra breddgrader tidigare men de har haft ett helt gäng duktiga mtb-åkare i sitt fabriksstall, har för mig att första världsmästaren i långlopp var en Full Dynamics-åkare (om inte var det iaf flera av dem i toppen). Deras ramar har haft lite dåligt rykte pga rambrott på kolfibermodellerna, men det har dom säkert ordnat till idag.

Tillbaka
Topp