Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
tja,hittat en dubbelkronad gaffel ute.bara 1 fel.den är jävligt hård.nåttt sätt att få den mjuare? testat att skruva på knappen.blir ingen skillnad.nått medel man kan hälla i eller måste man byta nått ? tacksam för svar.
om man byter fjädern i en gaffel,blir den mjukare då ? o passar vilken "dämp"fäder osm häldst,? och,nån som vet var man kan få billiga styrcombon och styrlager ifrån? peace.
babylons skrev:
-------------------------------------------------------
> om man byter fjädern i en gaffel,blir den mjukare
> då ?
Om du byter till en mjuk fjäder så... Ska du ha en hårdare heter den "FIRM"
o passar vilken "dämp"fäder osm häldst,?
Troligtvis inte...
aja.men har fixat sej iaf nu..tänkte...allt funkade men den läcker lite olja inte så mktt.är de bara att lämna in cykeln ¨nån stans så dem fixar de? och,styrlager behöver ja köpa.har bara 300 spänn.så om nån vet nått ställe man kan få de för dä vore de soft.
hej,nu äre så att.mitt gaffelben är lie långt,är de bra att ta en bågfil o såga av det ?..och så är de lite glappt vid stemen(lagerna) vart finns dem billigaste lagerna som håller(dirt/dh)?tacksamför svar.peace
Vad lär sig folk i skolan idag? Dataspel och godisätande kan man börja tro.
Jag är tjurig idag (tillbringat dagen på sjukhus med min dotter istället för att cykla) men lär dig skriva så folk förstår så kanske du får ett vettig svar.
min hojj.ska sälja den so fort den är klar..men då är de baraatt kapa styrröret då ? men tänkte på glappet.är de bara att lämna in den på nån cykelaffär o be dme fixa de eller ? peaaace