Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag slog till för 500 kr. Hoppas jag blir nöjd :)
Kan man få dem såpass billigt? Någon som vill bli av med sin gamla edge 500? :)
Nytt batteri går att köpa på Batteriexperten för typ 170krDet är en bra dator om batteriet fortfarande är OK.
Skit! Jag som ville köpa ny enhet. Hur öppnar man och byter batteri, utan att den slutar vara vattentät?Nytt batteri går att köpa på Batteriexperten för typ 170kr
Skit! Jag som ville köpa ny enhet. Hur öppnar man och byter batteri, utan att den slutar vara vattentät?
Använder du hastighetsgivaren? Ska ge bättre noggrannhet om man har lite taskig GPS mottagning.Jag köpte en ny för 1600 med kadens och fartsensorn.
Den funkar ypperligt till det jag gör, hålla koll på puls och varv när jag tränar.
Lite slö ibland när det kommer till att navigera efter rutter, men får skylla på Garmin Connect/Komoot/Strava i de fallen också.
GPS mottagningen har drivit några gånger när jag har rört mig i skogen.
Typ här, när jag tog mig upp till toppen på Änggårdsberget.
Vet inte hur bra de nyare är i jämnförelse.
Visa bilaga 439815
Använder du hastighetsgivaren? Ska ge bättre noggrannhet om man har lite taskig GPS mottagning.
Kan man få dem såpass billigt? Någon som vill bli av med sin gamla edge 500? :)
Nej det tror jag inteJa det där är på gravelbiken med kadens och hastighetsmätarn
Så mycket wheelade jag inte uppför :)
Eller behöver man specificera att andvända den?
Det är bara att leta!Jag har förlagt min. Kör nu med telifånen istället å det funkar lika bra. Så hittar jag 500n så... ;-)
Är gps datan exporterad från typ Garmin till Strava eller något åt det hållet?
Det där ser mer ut som ett konverteringsproblem än gpsdata toleranser.
Någon mjukvara har avrundat lite grand ?
Märkligt min har funkat riktigt bra, har du även glonass på? Ställt in att den ska uppdatera varje sekund?Garmin Edge -> Luren -> Connect -> Strava, ser likadant ut på Connect. ?
Märkligt min har funkat riktigt bra, har du även glonass på? Ställt in att den ska uppdatera varje sekund?
Glonass på, varje sekund inspelning och fartsensorn.