Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ingen aning om vad du gör för felJag har ett problem att hämtade appar bara lägger som i kö i Garmin connect iq i mobilen och inte installeras på enheten. Vad gör jag för fel?
En fråga: Vid årsskiftet skulle jag vilja summera sträckorna på mina turer under året. Hur gör jag?
Jag antar att frågan har besvarats tidigare, men jag har letat rätt länge nu. Både i trådar här och i manualen.
Om det är samma aktivitetstyp så har ju Garmin Connect grupperat dem per månad och år automatiskt.En fråga: Vid årsskiftet skulle jag vilja summera sträckorna på mina turer under året. Hur gör jag?
Jag antar att frågan har besvarats tidigare, men jag har letat rätt länge nu. Både i trådar här och i manualen.
Tack!Gå till Garmin conntect -> Aktiviteter -> Alla aktiviteter. Scrolla tills allt data du vill ha med är laddat i webläsaren och klicka sedan på Exportera CSV. Öppna med valfritt kalkylprogram det för att summera.