Garmin Edge 510 hjälp

Broderisak

Ny medlem
Garmin Edge 510 hjälp
image.jpg
Jag tänkte kolla om det finns nån vänlig skäl i detta avlånga land som kan hjälpa mig med detta. Garmin kunde inte hjälpa mig på supporten!!
Jag köpte min edge för ett par veckor sen . Allt funkar kanon förutom när jag vill dela min runda på typ Facebook . Då får jag upp ett fel meddelande som talar om att jag måste ändra mina inställningar för Connect . Jag har sökt igenom allt tycker jag ,men jag hittar inte vad jag gör för fel. Allt som jag ser i luren som har med Connect att göra e på slaget.

Garmin Edge 510 hjälp
Jag har ingen iPhone så jag kan inte hjälpa dig men mitt tips skulle vara att ändra språk till engelska, få sedan upp samma felmeddelande igen fast på engelska då och ta det felmeddelandet och googla på det. Fler än du lär har råkat ut för det.

Garmin Edge 510 hjälp
När jag drar igång connect på android-mobilen kan jag välja hur jag ska logga in. Det går tydligen att logga in med fejsbokkontot om man så vill. Det kanske är så du behöver göra för att kunna dela uppdateringen där?

Garmin Edge 510 hjälp
Jag har samma problem när det gäller livetrack. Testat allt men inget funkar. Dock så är det ingen speciellt viktig funktion för mig. Det går ju att dela passet efter via Facebook.

Garmin Edge 510 hjälp
gå in på inställningarna i Iphonen och gå in på Facebook och där kan man välja vilka appar som ska få använda Facebook och inställningarna i appen men som jag förstår det så har du redan gjort det.
fråga om du inte förstår

Garmin Edge 510 hjälp
paha skrev:
-------------------------------------------------------
> På bilder ser det ut som om du inte har valt ja
> till facebook utan endast ja till twitter, om du
> försr vad jag menar....

När man för över den till FB så kommer meddelandet som jag visar här uppe å den hoppar automatiskt tillbaka till stängd. Twitter gör det inte

Garmin Edge 510 hjälp
Ocean skrev:
-------------------------------------------------------
> Ja, men den ger ingen åtkomst iaf. Bugg i connect
> eller iphonen?

Ja nåt sånt är det??

Tillbaka
Topp