Garmin Vector 3

henkevr

Medlem
Garmin Vector 3
Är på jakt efter Garmin vector 3 antingen 3 eller 3s men dom verkar slutsålda överallt jag tittat, nån som sett nån butik som har i lager?

Mvh

Garmin Vector 3
Det är hög efterfrågan och låg tillgång på dem. Inte omöjligt att du blir tvungen att ställa dig i kö för att tillsist få köpa ett par.

Garmin Vector 3
Ivar sa:

Jag har Vector 3 och har skrivit min beskärda del i Garmins forum (inte bara positivt...).

Efter sju sorger och åtta bedrövelser funkar problemfritt sen ett tag tillbaka, och då har jag svårt att se ett bättre alternativ (efter mina preferenser). Enkelt att byta mellan cyklar och en massa rolig, onödig mätning/statistik om man har dubbelsidigt.

Garmin Vector 3
Favero Assioma UNO/DUO är ett bra alternativ om man vill pedaler, lätta att flytta i mellan cyklarna och kvaliten verkar bra med laddbart batteri/helkapslad elektronik.

Garmin Vector 3
Var ute efter Vector igen men de var restade minst 6 veckor, fick bli Favero Assioma Duo.
Har fått bra recensioner.
Kört dom i 2 veckor och haft dom uppe mot LT2an stämmer inom referensen för felmarginalen som anges.

Garmin Vector 3
Sådär Ja, då har man annullerat ordern hos lbs .
Beställde 180201 och fick leveransdatum 0315
Detta blev senare flyttat till 0615
När jag idag ringde Garmin så säger supporten att , kanske mitten juli .

Jäkla klåpare , jag får väl cykla runt med mitt Quarq utan glapp i batterifacket och som inte random skruvar isär sig .

Väntar nog till dom släpper generation 7 så att dom fått ordning på skiten .

Ps
Min edge 1000 är billig nu
Ds

M ( jag är inte bitter )

Garmin Vector 3
Blackberg sa:
Assioma DUO istället? Bra kvalitet och lägre pris.

Behåller nog vevpartiet . Pedalerna var mest ett skapat behov eftersom jag av nån underlig anledning hyrde cykel på Teneriffa nyss och bokade resa/cykel i vintras .
Typ dubbelt så dyrt som att ta med egen bättre cykel med effektvevparti .

Jag sitter nöjd ( eller kanske köper srm)

M

Tillbaka
Topp