Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
JWL sa:Jag hänger gärna med på en distanstur imorgon. Helst inte så toktidigt. Kl 9 kanske? Vad tycker ni?
Dubb eller odubbat?
NickPick sa:Antar att det är "bakom sjukhuset" ni menar? Övergången mitt emot något slags stall.
Har du motvind med dig till alla? ?crilledoc sa:Gomorron, ser ut att bli en fin dag. Jag hänger med er en bit.
(26", hardtail, dubbdäck, motvind, trötta ben..)
Crille
Agnanaurion sa:Jag är på!
Jobbar natt = dagen ledig imorgon. Då blir det också en tur om inte annat. Förmodligen ska jag iofs cykla till pp cykel och vara dryg på dom. Tänkte ju köpa en Camber.Agnanaurion sa:Jo jag såg din Strava att du var ut ändå :) bedrövligt väder idag
NickPick sa:Jobbar natt = dagen ledig imorgon. Då blir det också en tur om inte annat. Förmodligen ska jag iofs cykla till pp cykel och vara dryg på dom. Tänkte ju köpa en Camber.Agnanaurion sa:Jo jag såg din Strava att du var ut ändå :) bedrövligt väder idag
NickPick sa:Jobbar natt = dagen ledig imorgon. Då blir det också en tur om inte annat. Förmodligen ska jag iofs cykla till pp cykel och vara dryg på dom. Tänkte ju köpa en Camber.Agnanaurion sa:Jo jag såg din Strava att du var ut ändå :) bedrövligt väder idag
NickPick sa:Skulle vilja testa en lite "kortare" cykel som jag klarar att lyfta framhjulet på ;)
Har kollat mycket på nerve och Camber.
Är det någon som är ledig idag på dagen så ska jag ut och trampa iaf.
ante_hedis sa:NickPick sa:Skulle vilja testa en lite "kortare" cykel som jag klarar att lyfta framhjulet på ;)
Tror inte att Cambern kommer kännas så mycket kortare tyvärr. Anthem är en riktigt grym hoj! Tror du får öva lite mer bara ;)
NickPick sa:ante_hedis sa:NickPick sa:Skulle vilja testa en lite "kortare" cykel som jag klarar att lyfta framhjulet på ;)
Tror inte att Cambern kommer kännas så mycket kortare tyvärr. Anthem är en riktigt grym hoj! Tror du får öva lite mer bara ;)
Så kan det vara! Min scott scale 960 var då mycket smidigare. Den genade inte lika mycket och var lättare att "rycka upp". Kollar jag geon så är det mest kedjestagslängden som skiljer.
Öva måste jag, verkligen... Därför ska jag iväg och cykla nu!
ante_hedis sa:NickPick sa:ante_hedis sa:NickPick sa:Skulle vilja testa en lite "kortare" cykel som jag klarar att lyfta framhjulet på ;)
Så kan det vara! Min scott scale 960 var då mycket smidigare. Den genade inte lika mycket och var lättare att "rycka upp". Kollar jag geon så är det mest kedjestagslängden som skiljer.
En hardtail kommer nästan alltid att vara smidigare. I princip alla som åker fort på Camber s-works nu åkte Anthem 29 innan och det gick ju hyfsat då med.
Tänker du byta hoj bara för att så är det lite onödigt. Men det är dina stålar ;)
NickeB sa:Sitter och funderar på sommarens äventyr....
Agnanaurion sa:Ska vi säga 8 vid Konsum Triangeln där i Strömsbro/Forsby?
ante_hedis sa:NickPick sa:ante_hedis sa:NickPick sa:Skulle vilja testa en lite "kortare" cykel som jag klarar att lyfta framhjulet på ;)
En hardtail kommer nästan alltid att vara smidigare. I princip alla som åker fort på Camber s-works nu åkte Anthem 29 innan och det gick ju hyfsat då med.
Tänker du byta hoj bara för att så är det lite onödigt. Men det är dina stålar ;)