Bragolgrothion
Medlem
Gävle happyride
Aha. Dödsbranten alltså. Jo det såg rätt svårt ut!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
???tävling på söndag i högbo om någon missat.
Det står klart och tydligt på sidan... att det är om en månad.???
Det står ingenting om nåt nu på söndag på den länk du postar.
Precis det som var min poäng. Läser folk inte ens innehållet på länkarna de postar?Det står klart och tydligt på sidan... att det är om en månad.
Högbobiken
Gren: Mountainbike
Datum: Söndag 4 oktober 2020
Starttid: Första start 10:00
Distans: 50km, 25 km, ungdom 10 km
Jag sa inte NU på söndag:-)???
Det står ingenting om nåt nu på söndag på den länk du postar.
Skall nog bli av då dom har Corona-anpassat tävlingen vad jag hört.Precis det som var min poäng. Läser folk inte ens innehållet på länkarna de postar?
Sedan återstår det väl att se om de kan arrangera nåt i oktober också, det är väl högst osäkert.
Någon som vet om det finns några grusvägar som är i skapligt skick(hyffsat torra), eller ser man ut som man kört Novemberkåsan när man kommer hem?
Dubbdäcken åker av till helgen, visst är det cykelväg hela vägen till Harkskär numera?Jag bilade harkskär-utnora-eskörönningen idag. Det var lerigt och blött men inte på värsta viset. Det var högst begränsat med is så jag skulle valt däck utan dubb.
Dubbdäcken åker av till helgen, visst är det cykelväg hela vägen till Harkskär numera?
Testade blåa slingan idag.någon som vet om det är åkbart på skidstavallen?
Cykel alltså...
Välkommen åter.Hej alla GCA kycklingar! (gula klubbtröjor)
Efter 11år med "egen" cykelklubb så är jag tillbaka i klubben där min cykelkarriär startade i ordnade former för 30 år sedan...
De flesta har nog koll på vem jag är (om inte dra ett pm om ni undrar ?) och jag har koll på många av er i klubben också.
Tänkte bara bumpa den här tråden och meddela att jag ser fram emot att bidra till klubben med en del erfarenheter efter massor av arrangemang samt med tokroliga nya idéer man kan hitta på.
Mvh Henrik Lingman
PS. Det är en GCA tröja under den blå tischan på min profilbild ds.
Högbo stängt fortfarande pga snö. Skidstavallen också ganska mycket snö efter snövädret väldigt blött.stigstatus i högbo/skidstavallen, någon som har koll?