[GBG] Vildmarksleden?

[GBG] Vildmarksleden?
Den är rotig och skakig men trevlig. Dåligt underhållen öster om Partille kommun med spänger. Kör den helst när det har varit torrt längre tid.

[GBG] Vildmarksleden?
Kan tillägga att det inte är helt enkelt att hitta alla markeringar, risk att köra fel.
Annars gillade jag den, körde dock när det var torrt.
//T

[GBG] Vildmarksleden?
Håller med mycket stök o bök,bör ha varit torrt ett tag dock finns ett rejält surhål ca tio km från Hindås som är mycket svårt att passera torrskod också har vi ju dom agresiva hundarna men dom är ju i burar.
Vi var några som körde till Härskogen för ett tag sedan vilket jag föredrar då slipper man sista tio km med en del grusväg o vattenhålet.

//Gerry

[GBG] Vildmarksleden?
Ja just det HUNDARNA de är ju en krydda i tillvaron.Innan man begriper att de är inhägnade!
Man är ju inte kaxig när 20 stycken Rottwailers blir helt tokiga när man passerar deras revir.
Min strategi är att vara först, smyga förbi så gått det går,skulle någon hund vara lös kommer de att äta upp mina "kompisar" som kommer efter mig.Extra kul är att man behöver lyfta cykeln över ett träd prexis vid hundarna.
Ok det kanske inte är 20 men det låter så
:-)
//T

[GBG] Vildmarksleden?
Jadå, vi körde den både t.o.r. i maj, tog 10 timmar. :-) Helt ok, bara sista biten som är lite blöt fram till Hindås.

/Leo

[GBG] Vildmarksleden?
5153 skrev:
-------------------------------------------------------
> > Ja just det HUNDARNA de är ju en krydda i
> tillvaron.

Höll definitivt på att skita ner mig när jag körde förbi dom, ett fruktansvärt oljud.

Tillbaka
Topp