Gesunda i helgen ( 18-19e aug) ?

Westman

Aktiv medlem
Tjena,

Tänkte ta mig upp och njuta lite av Magic Carpet och 4X-banan i Gesunda nu i helgen, nån mer som tänkt ta sig dit och cykla?

Även om det regnar lite(wet screams någon?)..

Jag tänkte rymma dit upp i helgen för mitt hem blir fullt av tjejer !

Någon som e sugen på att henka , jag har plats i bilen ( från sthlm ).

Åker fredag kväll .

tja westman, jag va till gesunda i tisdas och det var ju gör skööj,

va meningen vi skulle åkt nu på lördag igen, men killen som har bilen har sabbat sitt knä så han vill int åka nu.

får se om jag hittar nån att åka med

Ska montera ihop hojen nu, vad tror ni, det är aldrig lerigt nog för wet screams i gesunda va, utan det är high rollers som gäller?

Westman: Man lär få arga blickar från stigbyggarna om man rullar omkring i de nybyggda spåren med Wetscreams... så kör du på dina highrollers så kommer alla att vara lika trevliga som vanligt!

Westman och alla andra goa Lads, det blev kräftskiva istället. Ni kommer att har roligare stundtals men det verkar bli enda skivan i år.

Jag har dessutom blivit helt slutkörd av en tjej runt hellas idag. Hon ville kolla lite stigar och kände sig nervös för att hänga på en riktig happyride då hon trodde att hon skulle bli frånåkt... så lär inte bli fallet.

Mycket glädje i Gesunda!

Coolers, kräftskiva är inte heller dumt.

Har servat hojen, och upptäckte att jag bara hade ett däckjärn kvar. Fick inte av däcken, så det blir byte ASAP när jag kommer upp imorrn och kan låna järn(plast).

Ses imorrn, blir nog inte där först imorrn för jag ska på utlyttningsfest nu. Ses!

Tillbaka
Topp