Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Westman: Man lär få arga blickar från stigbyggarna om man rullar omkring i de nybyggda spåren med Wetscreams... så kör du på dina highrollers så kommer alla att vara lika trevliga som vanligt!
Westman och alla andra goa Lads, det blev kräftskiva istället. Ni kommer att har roligare stundtals men det verkar bli enda skivan i år.
Jag har dessutom blivit helt slutkörd av en tjej runt hellas idag. Hon ville kolla lite stigar och kände sig nervös för att hänga på en riktig happyride då hon trodde att hon skulle bli frånåkt... så lär inte bli fallet.
Har servat hojen, och upptäckte att jag bara hade ett däckjärn kvar. Fick inte av däcken, så det blir byte ASAP när jag kommer upp imorrn och kan låna järn(plast).
Ses imorrn, blir nog inte där först imorrn för jag ska på utlyttningsfest nu. Ses!