Jag har bara varit i parken 3 dagar under Endurot och vill definitivt åka dit igen
lite input
bra
*Grym bikepark, skulle påstå att det är Sveriges bästa bikepark
*man kommer åt alla leder från en lift och hamnar vid liften i dalen på alla leder utom 1
*grym toppstuga och våfflan får inte missas när man är där
Tack för berömmet.
mindre bra
*Det största problemet tyckte jag var att det var lite trixigt att boka boende i direkt anslutning till backen
Ja det är synd som turistanläggning att det backnära boendet är asylboende, men samtidigt är det just det som gör det möjligt att ha bikeparken öppen efter några år av jidder från ägarsidan...
*att veta att ni överhuvudtaget finns är inte självklart, jag visste knappt om er och storleken på parken innan endurot.
Ja marknadsföringsbudgeten ligger väl på någonstans 250-300kr (internetkostnad för alla statusuppdateringar på gratis forum) så det blir lite osynligt... Vi jobbar dock långsiktigt och sommarsäsongen går rätt bra trots allt...
*En Trailkarta på hemsidan hade varit grymt
Det blir det till nästa år.
*skall det lyxas till så en film på varje led så man kan internetcykla i soffan innan man åker dit och så man kan bilda sig en uppfatning om vad ni har för leder
Film på spåren finns också med i framtida planer.
*liften är långsam men funkar bra
Liften har just fått ett helt nytt manöverbord så nu ska den funka bra och gå lite snabbare.
*det hade varit trevligt om det funnits 26" & 27,5" slang & däck i shoppen[/
Det låter jättekonstigt att du inte fick tag på slang för det ska finnas. Jag tog hem ett 50 pack 27,5" slang till endurot så det måste ha varit någon blind som jobbade i shoppen just när du var där...
Tusen tack för input!
Till nästa år blir det nya ledkartor på både berget och på hemsidan och ett utökat utbud av grejer i bikeshopen.
I ett längre perspektiv får vi väl hoppas på att världsläget blir lugnare och flyktingströmmen upphör samt att alla asylsökanden som bor här har slussats ut i samhället på bästa sätt.
Fortsätt ösa på med input åt oss så vi kan bli bättre.