Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Mathias B sa:Jo, men det jag funderar över är om lift ingår i startavgiften imorgon.
hm sa:Lift? Ska man inte trampa upp när det är enduro..
marr sa:I'll be back!
nibergs sa:Heatmap på tävlingen för dom som är intresserade :)
https://drive.google.com/file/d/0Byv-a1s0tICQbVl0UGV0UXM4VFE/view?usp=sharing
fredrik168 sa:marr sa:I'll be back!
du är inte härifrån va???? ;-)
Paco sa:Så det var tävling i helgen alltså?
Måste isf varit den tävlingen med minst pepp/hets i ESS, korta, historia.....
Glöm inte att folk var hemskt upptagna med att dricka lokalbryggd öl och bbq också.marr sa:Paco sa:Så det var tävling i helgen alltså?
Måste isf varit den tävlingen med minst pepp/hets i ESS, korta, historia.....
Hahaha ja alla var nog upptagna med att skrapa leran av cyklarna från träningen :P
Henrik83 sa:Skitkul tävling trots (eller för att?) väder & liftstrul, tack Lingman & Co!
onegear sa:Oj vad tiden går... Nu är det bara 5 helger kvar innan berget ska ställas om till vinterläge. Trots att liften stod still i en månad så har säsongen varit väldigt bra. Mycket glada cyklister och väldigt mycket gjort med färdigställande av nybörjarspåret Caro-Line, ombyggnad av gamla fourcross banan och en ny dragning på Stökspåret en bit för att slippa korsningar i Xcelerator.
Det har även blivit färdigt med att Gesundaberget blir en Biking Dalarna destination så nu ska vi sätta upp ca 200 nya skyltar och vi kommer att synas på ett helt annat sätt framöver.
Jag och hela gänget på berget vill tacka för alla glada tillrop vi fått av så många cyklister i år Tack!
Välkomna till den skönaste delen på året när det är lite svalare i luften, spåren är riktigt inkörda och det inte är så mycket utsiktsturister som bromsar ner liften...
// Henke mä crew
onegear sa:Tjena!
Till och med jag överger Gesundaberget för enduro i Falun den här helgen. Det är dock öppet för er som vill åka lite skön dh.
Den 23-24e september kommer vi att filma hela helgen på berget för att få en massa material vi kommer använda till nästa år så vill ni vara med på film så kom bara kom.
Vi behöver framför allt en massa tjejer som cyklar så vi gör en bra deal på cykelhyran till er tjejer den helgen. Selma Svarf kommer guida er som vill det också.
På söndagen den 24e är det cupavslutning för vår egen downhillcup och det blir kombon Skogsmys till Xcelerator som vi tänker racea i.
Massor med fina priser utlovas.
Sista helgen 30/9-1/10 blir det grymt bra priser på maten i toppstugan. Ät två betala för en och om jag inte minns fel är det även någon deal på boendet på skilodge också. Återkommer med den info när jag får tag på chefen...
Välkomna
H. sa:Dålig timing men denna helg kommer jag och luthman upp med damer, barn och hundar... Fast det kanske blir lungt i spåren då istället.
Topp!onegear sa:Bara mellan 14 och 15-15,30
Efter lite detektivarbete så hittade jag detta på deras FB-sida den 7/5-18:Octagon sa:Någon som vet när Gesunda öppnar för säsongen? Kollade på hemsidan och blev inte riktigt klok på när det är planerat.
Aj då. Men det låter bra att berget är bra! Vi åker upp 8 pers om ett par veckor. Känns kul att kunna komma dit iaf en gång per år.Mathias B sa:Sitter på Kattis med en kraschfika. Inget trasigt men jävligt öm. Färdigcyklat för idag. Men vilken härlig säsong jag har haft på berget i år! Det blir ju bättre för varje år!
H. sa:Aj då. Men det låter bra att berget är bra! Vi åker upp 8 pers om ett par veckor. Känns kul att kunna komma dit iaf en gång per år.Mathias B sa:Sitter på Kattis med en kraschfika. Inget trasigt men jävligt öm. Färdigcyklat för idag. Men vilken härlig säsong jag har haft på berget i år! Det blir ju bättre för varje år!
Mathias B sa:Sitter på Kattis med en kraschfika. Inget trasigt men jävligt öm. Färdigcyklat för idag. Men vilken härlig säsong jag har haft på berget i år! Det blir ju bättre för varje år!