Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
TomasGr skrev:
-------------------------------------------------------
> Ha en riktigt God jul och ett Gott nytt år alla!
> Kanske att jag ser några av er på tisdag :) Vi
> får se...
Vadå? Tänker du åka ifrån oss på tisdag och se vilka som orkar hänga på? ;)
Prophet skrev:
-------------------------------------------------------
> TomasGr skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Ha en riktigt God jul och ett Gott nytt år
> alla!
> > Kanske att jag ser några av er på tisdag :)
> Vi
> > får se...
>
> Vadå? Tänker du åka ifrån oss på tisdag och
> se vilka som orkar hänga på? ;)
>
> A
Jag är helt körd i botten. En elak halsfluss bröt ut häromdagen. Jag är däckad. Nu väntar en intensiv pencillinkur. Vi får se när jag är på banan igen.
Vilka kommer i morgon tisdag?
Jag var ute och gick lite i skogen och innan kalhygget med lilla spången före elljusspåret går det inte att cykla om vi inte dricker mycket ja MYCKET skumpa o Jäger innan. Många träd ligger över stigarna i skogen där så........ antingen många snapppsss innan eller????!?!?!?!?!!
Bubbel i skogen är underskattat ;) dessutom såg vi nod årets mest välformade rumpa i elljusspåret tillhörandes en blond tjej med liten hund samt tillhörande pojkvän eller var det var...
Ja ni som inte var med idag får ju vänta ett helt år på nästa nyårs GhettoRide.
Fy fan va Najs ikväll.
Tack för skumpande och GhettoRidePeppaeKhakorns.
Tack för dagens tur och dryck! Det var riktigt kul att vara ute ikväll trots vurpan en skadad tumme och knä. Skulle man suttit framför TV-n skulle det inte ha inträffat… men då skulle det inte funnits en chans att bli lerig och att träffa trevligt folk!!
Gott nytt år på Er!
Är det någon som vill köra lite backtempo på Hanvedens ellusspår i morgon?
Först kan vi köra lite lugnt i skogen för att få upp värmen, sen fem var i spåret med spurter i backarna (5st/varv) sen lite nedcykling i skogen.
Samling på Åbyplan 10 - 11 eller 12.
Vad sägs?
Det var jag det. Kanske var det tur att vi inte möttes. jag dog efter 1 1/2 varv. Körde sedan lite teknik sedan. Hörde ett bromstjut. vid Riddartorp på hemvägen. Kan bara konstatera att backar och intervaller inte är något för mig.
ilundq skrev:
----------------------------------------------------
> http://connect.garmin.com/activity/137436950
>
> Jag var där men dock lite sent.
> Såg någon med röd jacka som stod och väntade
> där men när jag kom upp var han borta.
Det var synd, kanske hade det gått bättre med sällskap. Men när man ser stjärnor och jorden snurrar fortare än van ligt så får jag man nog lägga av i alla fall. Hur många varv körde due du? Tid perv?