[Ghettoride Haninge] Varje tisdag, Samling 18.30 Åbyplan Västerhaninge

Kan tyvärr inte denna tisdag men jag kommer nästa, Bang du kan väl beställa 20 grader varmt då oxå!!!

Snart snart snart...

Bilagor

• Skärmavbild 2011-05-10 kl. 15.34.22.png
    Skärmavbild 2011-05-10 kl. 15.34.22.png
    218.9 KB · Besök: 68
Bild25.png

Väntade grabbar.

Precis som bilden ovan fastnade jag precis där Igen. fast denna gång med framhjulet. Det höll på att bli en otb, men jag klarade mig.

Här kommer bilder från kvällen. Tack för en najs tur som innehöll det mesta. Root, nu vet jag Varför kedjan fukkade sig hela tiden... Min ena trissa gick av på mitten och växel e sne. Dags att köpa nu :/

Bild24.png

Gille på väg ner följt av Erik.

Bild23.png

Solskenscyklister...

Bild22.png

Bulle!!! Jag sa jue det!

Bild21.png

Fikapaus

Bild20.png

Trasig kedja

Bild19.png

Erik har missfrstått det här med att cykla...Man ska cykla, inte bära cykeln.

Bild18.png

Gille med solen i ryggen

Globalistic skrev:
-------------------------------------------------------
> Tomas! Hoppas du kommer nästa vecka! Gött
> Moooos!

Ja...jag med. Otroligt frustrerande att ställa in ikväll. Jag hade laddat hela helgen. Men har man småbarn så har man.
Som reaktion blev det Rudans 15km mtb-slinga efter att barnen somnat. Full med frustration så tryckte jag på rejält och det blev ett snabbt varv.
Härliga bilder, men det där med kedjan såg lite trixigt ut. Nästa vecka!
Förresten,kanske att jag kan komma loss på torsdag istället och ta en liten tur till Lida. Det är visning av första loopen då.
Ha det!

Snart tisdag och ni vet vad det innebär. BULLTIME! Smakrika vetelängder, kaffe & lagom mosiga spår kring Rudan & Jägartorp.

Mums!

Kolla va mysigt vi hade det förra veckan :D

Jag kommer. SMHI säger att det kanske spricker upp till kvällen, och runt 15 grader. Nice.

Föräldramöte denna tisdag, suck...
Saknar cyklingen på tisdagskvällarna. Hur långt in på våren/sommaren kör vi? Jag börjar bli orolig att tisdagarna håller på att ta slut.

Tack för ikväll! Det blev en mysig tur med lite stigletar tema, morotskaka, kaffe och Brain-premiär!

Bild50.png

Regn!

Bild48.png

Utsikten när vi var högst uppe på en kulle...

Bild49.png

Mörka moln...

Bild47.png

Epic View. Grymmaste cykeln! Just love it!
Bild46.png

Mattias & Gille pustar ut efter att Matte fått en fet gren i magen.

Bild45.png

Gille på gång!

Bild44.png

Bästa morotskakan med glasyr!

Bild43.png

Öran, stilla och tyst.

Fina bilder! Jag tänkte på er runt kl.19 när himlen öppnade sig och åskregnet/haglet smattrade på gatan utanför.
Hoppas det blev en bra tur och nästa tisdag försöker jag igen...

Ja, fast vi fick inte så mycket på oss. VI väntade typ 5 min under tunneln sedan var det regnfritt hela rundan. Mysigt!

Tack för idag! Regnet märktes ju knappt, kul att köra lite hala rötter och hällar. Glömde tacka för kakan, den var riktigt fin.

Ser mycket fram emot att se era nya cyklar nästa vecka. :)

Haha! Jag ska bara råna snabbköpet först : D
Näh, men du kommer få se nya däck & enny bakväxel. Gille kommer ha nya skor å 58st kedjelås :)

Hade inte lika tur med vädret på turen hem från västerhaninge igår, himlen toköppnade sig efter 500 m, så blöt jag var när jag kom hem har jag inte ens blivit efter våra värsta turer i vintras. Men grym tur även denna tisdag, och ja det blir mycket övertid nu på jobbet när man måste köpa ny cykel och allt :p jävla epic!

Usch, ingen kul hemcykling.

Varför heter det "himlen öppnade sig"? Borde det inte vara "himlen stängde sig"? Dessa stora frågor.

bild77.JPG

Vi smög in ett extra Ghetto ride ikväll med grilling testning av Stumpjumper Elite och Höga Kusten öl som avslutning på veckan. Mcyket mulligt!

Tveksamt imorn. Har ett eftermiddagsmöte som med största sannolikhet drar ut på tiden. Hoppas jag hinner.

Ja, många verkar ha det stressigt i morgon. Ju senare desto bättre för Tomas. Gille är nog ganska flexibel & Erik med.

Vad tror du om 19.30 istället? Skulle det vara bättre? Det är ju ljust mycket läbgre också denna vecka.

SÅ Ni tänkt komma i morgon. Funkar 19.30? Vi skippar fikat å tar den efteråt istället?

Jag kan nog inte riktigt säga säkert om det funkar. Beror helt på hur länge vi sitter och mötar. Blir det 19.30 försöker jag komma tills dess, bestäm ni så försöker jag hinna oavsett vilken tid det blir.

Ny tid. 19.30 imorgon och då har jag fått svar från Maria, gille och erik. Tomas borde kunna och jag hoppas mattias hinner. Vi har ju hittat en mysrunda nämligen ;) hoppas även Pär har repat sig och vill visa upp sin nya fina cykel samt att andreas väljer skogen framför landsvägen ;) å att Jonez vågar sig fram igen.

Jag som har tunat dämparna och allt! Får damma av det där mötet snabbt.

Det låter verkligen skitkul men jag tror att ett par dagars vila till behövs efter söndagens syning av asfalten, så det får bli att kolla Hammarbys hemmamatch i speedway på Gubbängen istället.
Men nästa Tisdag är jag gärna med på en runda.

Globalistic skrev:
-------------------------------------------------------
> Ny tid. 19.30 imorgon och då har jag fått svar
> från Maria, gille och erik. Tomas borde kunna och
> jag hoppas mattias hinner. Vi har ju hittat en
> mysrunda nämligen ;) hoppas även Pär har repat
> sig och vill visa upp sin nya fina cykel samt att
> andreas väljer skogen framför landsvägen ;) å
> att Jonez vågar sig fram igen.

Snart så.. ska bara klara av den där lilla rundan runt sjön först. Ligger tyvärr liiiite efter med racerträningen efter en treveckorsförkylning så det blir full fokus på att samla landsvägsmil några veckor till är jag rädd.
Hoppar du VR i år Bang eller du kanske alltid är fulltränad för alla discipliner? ;-)

Tillbaka
Topp