Hej igen
Jag har inte försvunnit från jordens yta utan följer med stort intresse och avundsjuka er framfart i skogen, och på Youtube (riktigt snyggt jobb Bang!).
Träningsläger? Om det ändå vore så väl.
Liten uppdatering från flyttplanernas oavlönade slav:
Nytt hus (väldigt snart) inköpt, nuvarande hus fortfarande inte sålt. Visning i helgen igen = massor av extrajobb för att få huset i presentabelt skick.
Cykeln fortfarande fast långt in i ett sprängfyllt garage och för att göra surt värre så har jag någon form av kramp/låsning i bröstryggen vilket får mig att känna mig väldigt klen.
(Men någonstans i bakhuvudet så vet jag ju att det är träning som jag behöver, inte mera vila.)
Framgaffeln är i skriande behov av lite service. Just nu känns den som den är inställd för en smått överviktig flodhäst. Fast innan gaffeln kan servas måste jag 1) gräva fram cykeln och sen 2) hitta någonstans att vara när jag skruvar, oljar och fixar. Båda kraven känns i dagsläget väldigt svårbemötta, tyvärr.
Så, slutsats:
1. Jag kommer inte och eldar upp skumgodis med er i kväll
2. Jag missar nog ett par gånger till, kanske resten av året.
Men jag har inte glömt bort er och tänker fortsätta följa Ghetto-tråden med stort intresse och vem vet, snart kanske jag är där längst bak i fältet igen och håller nere tempot för er andra.
Ha en skön tur i kväll, hoppas ni får uppehåll.
mvh ... Jocke