Tomas, Håkan och Per - det var en fin runda jag ser på Tomas gps-spår, tur att man inte hakade på, antar att det hade gått alldeles för fort för mig, men nu har jag en bana till att träna på.
I morgon så kommer jag inte, ska arrangera en ungdomstävling (orientering) från Åbyskolan här i VH.
Så det kommer att krylla av ungdomar (ca 200 st) från kl 18:30 till 20:30 mellan Åbyskolan -Lugnet -Riddartorp - Hanveden.
Kan ni ta en annan tur än just där så tror jag att det blir bäst för alla, ungdomarna springer mycket på stig och gör små avhopp in i skogen och sen ut på stigen igen...
Tyvärr så missar jag även helgens höjdpunkt (vilket jag hade sett fram emot) då jag ska åka upp och nerför Billingen i Skövde ett antal gånger, och som ni vet, uppförsbackar är inte min melodi, så jag väldigt nyfiken hur det ska gå. Utöver detta branta berg så ska även 75 km cyklas (har aldrig cyklat så långt på mtb) så det blir en klart spännande utmaning, få se om man överlever och i så fall så syns vi nästa tisdag.
God tur på er//T