Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Torsdag ska jag ut och käka med jobbet eller jobbar-kollegorna.
Annars hade jag hängt med så klart.
Fredag kvälll kanske
Lördag morgon ska det snöa (KLOCKAN 07:00) se klart.se
Jag vet Inte Tomas. Tanken är att utforska Ghettoskogarna å kanske röra sig mot Riddartorp för stigstatus inför våren. men är det fett med flow så flowar vi runt där det e flow. Har med mig telefonen ikväll!
Undrar hur det blir i kväll?
Snowy flowy, slaskie blaskie eller terrängsim över vattensjuk insjöbotten?
Jag tar inga risker. Ny bakstänka inhandlad och Super Tacky däcken är påsatta(!).
Rille - lång tid ingen syn. Ska vi bli gruppkränkta i kväll?
rooth skrev:
-------------------------------------------------------
> Rille kommer att döda oss ikväll. Han har
> smygtränat på Monarken i ett år, nu ska vi få
> betala.
Undra vem fel det är Då?!!!
Jocke! Matte kommer göra KAOZ med dig innan du hinner en meter ikväll...om du har skärm dvs :D
rillard skrev:
> Jag har å andra sidan inte kört i skogen sen
> sist så jag kommer ha fullt upp med att hitta
> spår!
Tror mer det är jag som blir kränkt då stor-formen är lååååångt borta. Jag upptäckte till min förskräckelse att jag inte ens kunde knäppa mina shorts i helgen :-)
Men ni kanske blir besparade comebacken idag ändå då jag eventuellt måste jobba - jag kommer inte göra allt för stort motstånd med tanke på vädret.
Jag kommer nog ut och skulle gissa att jag möter upp er vid 19.45 - 20. Men var tror ni att ni hamnar i skogen? Om det blir Riddartorp så svänger jag av redan vid jordbro. Annars så dunkar jag vidare ner mot vh..
Tack för ikväll! Vi blev ett ganska stort gäng till slut. Fett med flow också, eller vad söger du Matte?
Jocke bjöd på kvällens finaste OTB å Fredrik besökte granskogen till vänster.
Sedan blev det Avsmakning av Ballen å efter det kom kometTomas å anslöt. När vi andra visste vad som väntade i skogen drog KometTomas på allt va han va värd brevid oss vilket då resultetade i bakläxa för hans del. Man ska alltså inte trängas för så smiskar supersnön dug med en 1/2 OTB ;)
Fredrik va optimist å körde på låga, ventilerade sommarskor med vita bomulls strumpor. Han visade även på rutin att inte ha med extra strumpor :)
Vi snittade not 356w hela rutten å mötte Jonez andra hälft som va ute å "joggade". Hon hälsade till alla å han med (fast från soffan).
Rollo skrev:
> Låter som att den där Fredrik vet exakt vad det
> är för fotdon som gäller i Ghettot!
Tro inte för mycket nu. Fredde boy kör med klossar och inte plattisar som du envisas med.
OTB'n idag bjöd jag på. Som vanligt börjar det kännas. Minst en varje gång de senaste 5 turerna. Dagens specialare blev en Sälen i sann Anja-stil, fast med vänster fot och båda händerna djupt nedstuckna i en uppfriskande smältvattenbäck.
Skulle ha bunnyhoppat över men "glömde" det när all koncentration låg på att inte hamna brevid idealspåret.
Om ni gjorde 356w så gjorde jag 456. Minst. Det var inte klokt vad tungt Minion däcken rullade.
Men kul var det. Som vanligt. Tack för sällskapet.
Tack för tilltugget till kaffet och en trevlig tur blev det.
Lite snö fanns det kvar.
Men det är en sak jag inte förstår - hur kan Matte ta sig fram så lätt? Det är ju som om han svävar över snön (vi andra normala sjunker) Jag har klurat hela natten och kommit fram till att antingen är du byggd av helium eller Jesus. Då jag inte är religiös så lutar det åt det första alternativet.
Välkommen HeliumMatte - mannen som flyger fram på cykel.
torohl skrev:
> Tack för tilltugget till kaffet och en trevlig
> tur blev det.
> Lite snö fanns det kvar.
> Men det är en sak jag inte förstår - hur kan
> Matte ta sig fram så lätt? Det är ju som om han
> svävar över snön (vi andra normala sjunker) Jag
> har klurat hela natten och kommit fram till att
> antingen är du byggd av helium eller Jesus. Då
> jag inte är religiös så lutar det åt det
> första alternativet.
> Välkommen HeliumMatte - mannen som flyger fram
> på cykel.
Lustigt!
Jag å Matte undrade samma sak om herrn på den röda Epicen efter att vi vänt tillbaka från Gula :)
Globalistic skrev:
> För er som vill rulla några mil i eftermiddag
> möter jag gärna upp runt 16.10 vid Länna
> Handelsplats eller 15 från City.
Taget. Det här guldvädret får inte missas. Jag rullar från Kungsträdgården, var skall vi mötas?