ManceRyder skrev:
-------------------------------------------------------
> Resultat från Enduro?
För egen del hade jag inget flow idag. Jag o Per körde sträckorna tillsammans, men inte i nummerordning. Vi körde såhär;
ss2 - Dagens längsta. Några håriga branter, ganska mycket trampa och några tekniska stigningar. Jag hade bra flyt hela vägen till sista svängen, där jag tokbommade och körde rakt igenom tejpen, trasslade in mig och svor och slet av tejpen för att komma loss. Skitkul sträcka!
ss4 - Dagens trassligaste. Jag kom aldrig överens med ss4, oflowigt stök med lite svår navigation. Men det gick rätt bra ändå, bättre än på träningen.
ss6 - Herrjösses. Aron tyckte det var en kul pryl att köra ss6, lååånga braaanta transporten upp till startområdet, från botten till topp. Ingen match för Håkan, men jag var nära hjärtflimmer. Tog bort ganska mycket av min ork för resterande sträckor.
ss3 - Dagens kortaste. Började snabbt utför in i ett hav av sprängsten. Underhållande. Glömde att låsa upp dämparna från backsträckan innan....
ss5 - Dagens svåraste. Upp o ner, hit o dit i klassisk stigterräng. Innehöll såväl dödsbrant som självmordsspång. Avslutades med brant utför på full broms o stenknix. Sjukt kul, sjukt jobbigt. Fortfarande låsta dämpare, klant! Hade varit mysigt med en mjukare färd på denna sträcka, gjorde några missar då framhjulet fastnade.
ss1 - Dagens lättaste. Fett med flow! Full fart, stepdowns, rötter, hällar, mossa, moooosa på! Fick en flygande start, kände att nu jävlar! Sen tappade jag kedjan. Första gången sedan jag bytte till 1x10 tappade jag kedjehelveten. Fick stanna o meka, sen hade jag inte samma flyt. Men jag hade låst upp dämparna iaf - bra Mattias.
Svinkul tävling!
Härligt jobbat Tomas och alla CVasare!