Giant Anthem 1 GE 29er, något att ha?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Känns lätt, innebär det att den väger mindre än motsvarande cyklar i samma prisläge från andra märken?Blackberg sa:Den nya Anthem 29er serien är riktigt trevlig XC-cykel som känns lätt...
Bakgrunden till TS fråga framgår inte. TS är nyregistrerad på Happy, jag känner inte honom och har ingen aning om erfarenhet/intresse.Blackberg sa:Nu frågade TS om erfarenheter av den cyken, tror inte han menade databladsläsande och webshopssurfande...
Tramsapa :)Sixten Fors sa:Spark 920 är en helt annan cykel med 120/120 mm slag. Spark RC med 100/100 mm slag är mer lik Giant med 100/90 mm slag. Båda Scottcyklarna är trevligare anser jag.
Att Giant sätter dit 21 mm landsvägscykelfälgar på en mtb 2018 års modell som de begär 36000 kr för visar bara att Giant har nollkoll och är dumma i huvudet. Sådana ftg får aldrig mina pengar i alla fall.
Använd huvudet istället...Sixten Fors sa:Om vi röstar med fötterna och plånboken får vi bättre cyklar. Det är så marknadsekonomi fungerar.
Victorx sa:Vet inte vad din budget är men det går att få tag på en Giant Anthem Advanced Pro 1 för under 40k. Då slår du Spark RC modellerna i bang for buck enligt mig!
Peter5 sa:Victorx sa:Vet inte vad din budget är men det går att få tag på en Giant Anthem Advanced Pro 1 för under 40k. Då slår du Spark RC modellerna i bang for buck enligt mig!
Giant Anthem advanced 1 (ej pro) finns för 34k kanske den du tänkte på ?
https://m.bikester.se/giant-anthem-...7_pla&ef_id=WRhV5AAAAGxQn0xy:20180521191318:s
Karbonram, slx 1x11
Victorx sa:Nej du kan få Pro 1 för under 40k om du prutar lite. Kunde köpt min på bunnyhop.de för ca 38k men det slutade med att jag köpte hos en handlare för 39 :D