Giordana?

nille

Ny medlem
Giordana?
Någon som använder giordanas cykelkläder?dags för ny vårgarderob!cykelbyxor o väst tröja och armvärmare glad för recsensioner.stavas väl inte riktigt så men bra nära:)Kollar på det som finns på cykelcomponents.

Giordana?
Körde mitt första spinningpass i mina helt nya Giordanabyxor igår. Funkade, men jag tror panelerna blir bättre efter en tvätt. Någon idiot har också placerad en styv tvättlapp som skaver i ryggslutet, men den är nog bara att sprätta bort.

Till det köpte jag också ett giordanalinne, och det fungerade *mycket* bra för spinning jämfört med vanliga cykeltröjor. Allt från cyclecomponents.

Giordana?
Jag kör med Giordanas cykeltröja. Tycker den är både snygg och har skön passform och tyg. Kunde tyvärr inte hitta vad den var gjord av då lappen är urtvättad. Enda nackdelen är väl att dragkedjan är lite kort när det är riktigt varmt ute. Å andra sidan tycker jag det gör den snyggare.

Giordana?
Jag använder långbyxor med hängsle ganska tålig mot slitage. Prova dom i butik om du kan de har väldigt små storlekar om du använder large i vanliga fall passar XL eller XXL.

Giordana?
Jag har en hängselkortcykelbyxemodell (vm i långord?) av märke Giordana. Mycket bra passform och satt från början väldigt skönt. Dock upplever jag blöjan som något tunn för min beniga rumpa.
Nu har blöjan börjat torka ut och bli noppig och sträv (obekväm!) men de har gått många turer under två års tid i lersörja så det är väl ändock ett godkänt betyg i hållbarhet.
Ett plus är att hänslena är gjorda i ett tunt nät av funktionsmaterial vilket gör att de är svala och sköna på varma sommardagar.

Tillbaka
Topp