Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
GoranS sa:Har det någonsin inträffat att sexan inför sista etappen på en GT legat så lite som 1.30 efter ledaren?
Supertramp sa:Lite roligare cykling än TdF tycker jag när det inte bara är ett Team Sky-tåg som ångar på upp för stigningarna hela tiden.
JLarsson sa:Kan du hedga insatsen och låta resten ligga kvar?
nypan sa:Jag hoppas Tom D kör sitt livs lopp imorgon och vinner totalen.
För att det behövs för cyklingen, för att han verkar vara en lite "roligare" cyklist än Quintana och Nibali men främst för att han kört så grymt bra på mestadels egen hand med ett svagare lag.
Movistar är ju som Sky brukar vara i Touren.
Stewe sa:nypan sa:Jag hoppas Tom D kör sitt livs lopp imorgon och vinner totalen.
För att det behövs för cyklingen, för att han verkar vara en lite "roligare" cyklist än Quintana och Nibali men främst för att han kört så grymt bra på mestadels egen hand med ett svagare lag.
Movistar är ju som Sky brukar vara i Touren.
+1
Jag gillade intervjun med TD innan dagens etapp angående gårdagens bekymmer.
inga bortförklaringar, inte skylla på nån annan.
Han sa bara att han hade dåliga ben och gjorde ett nybörjarmisstag att ligga för långt bak i klungan.
Uppfriskande ärligt.
Supertramp sa:JLarsson sa:Kan du hedga insatsen och låta resten ligga kvar?
Ja man kan casha ut valfritt belopp.
Supertramp sa:Är en pallplats idag helt utom räckhåll för Ludvigsson? Idag lär han ju få köra fullt i alla fall, och han kom ju fyra på en temetapp i förra årets Giro.
Skiljer ju rätt mycket i starttid också mot GC-toppen så vindförhållandena kan bli en faktor.
Konkret sa:Supertramp sa:JLarsson sa:Kan du hedga insatsen och låta resten ligga kvar?
Ja man kan casha ut valfritt belopp.
Casha ut 100000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Och ge mig hälften då.
gerrardsdobbar sa:Supertramp sa:Är en pallplats idag helt utom räckhåll för Ludvigsson? Idag lär han ju få köra fullt i alla fall, och han kom ju fyra på en temetapp i förra årets Giro.
Skiljer ju rätt mycket i starttid också mot GC-toppen så vindförhållandena kan bli en faktor.
Absolut inte. Passar bättre än den förra tempoetappen. Men 21a etappen på en Grand Tour är ju oviss.
Bra preview här: http://www.ciclismointernacional.com/giro-ditalia-2017-stage-21-preview/
algol sa:Dumoulin 1,86/71
Quintana 1,67/58
Nibali 1,81/65
Pinot 1,80/63
Konkret sa:Vad tror vi att det krävs för snitthastighet för vinst idag?
1888 sa:Konkret sa:Vad tror vi att det krävs för snitthastighet för vinst idag?
Banprofilen visar ju lätt nedför, så 53-54 skulle jag gissa på.
Lite beroende på vinden
Jo, sexti meter på nästan tre mil är så lätt så det är väl nästan inte nedför...1888 sa:Banprofilen visar ju lätt nedför, så 53-54 skulle jag gissa på.Konkret sa:Vad tror vi att det krävs för snitthastighet för vinst idag?
Lite beroende på vinden
algol sa:Dumoulin 1,86/71
Quintana 1,67/58
Nibali 1,81/65
Pinot 1,80/63
DT sa:algol sa:Dumoulin 1,86/71
Quintana 1,67/58
Nibali 1,81/65
Pinot 1,80/63
Nu känner jag mig tjock.
Konkret sa:Är det bara jag som tycker att det är ofantligt mycket reklam?
Bara för att kompensera mindre reklam när stjärnorna börjar köra?
Fjorton av tjugoåtta har väl ruket såhär långt...Henrik_E sa:Yates ute och förlorar vita tröjan till Jungels.