Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja, vem kunde tro att två av förhandsfavoriterna kör bort sig i första rejäla backen redan den tredje dagen?De här blir bara bättre o bättre
Hahah. Är jag den enda som gillar EFs tröjor? Kanske lite over the top men bättre än de där tråkiga reklamskyltarna som de andra flesta har på sig?Alltså EF's tröjor...?
De ser ju ut som nåt kvarglömt sedan sent 80-tal eller tidigt 90-tal...Hahah. Är jag den enda som gillar EFs tröjor?
De ser ju ut som nåt kvarglömt sedan sent 80-tal eller tidigt 90-tal...
Det märks att det är brexit i år.
Jag gillar dem också. UCI verkar tyvärr inte så glada eftersom de bötfäller varje åkareHahah. Är jag den enda som gillar EFs tröjor? Kanske lite over the top men bättre än de där tråkiga reklamskyltarna som de andra flesta har på sig?
Sjukt imponerande och otippat etapp idag förresten...
Tycker också att tröjorna är grymma! UCI bötfällde dem för att inte följa reglementet men det var inte direkt på grund av designen utan på grund av en teknikalitet. Instant classic, som denim-stället eller de färgglada mapeitrikåerna....vilket ju är själva meningen! Supercoola imho. Klasser bättre än quicksteps reklam för sunk-matkedjor iaf. ;)
...vilket ju är själva meningen! Supercoola imho. Klasser bättre än quicksteps reklam för sunk-matkedjor iaf. ;)
Älskar EF's tröjor. Inväntar intåget i Raphas shop...
Men han hade ju Ecuadors mästartröja kombinerad med nån diskret Palace-logo. Bara en "EF-kaos-anka" light så att säga.Fint race i lavalandskap. Fräsigaste tröjan segrade.
Är inte själva grejen med EFs tröjor att det inte ska finnas 9 ledartröjor i klungan? Det tycker jag bra. I TdF var det i alla fall 8 ledartröjor med Jumbo-Visma. Pogačar styrde till slut upp det på ett snyggt sätt.
Bra ben när man väger 85kg och kör ifrån småpojkarna uppför.Murrig avslutning idag, Ganna körde ifrån allt?
Visa bilaga 446596
Bra ben när man väger 85kg och kör ifrån småpojkarna uppför.
Helt rätt. Ändrade inlägg :DHur vet du det? Kanske blir bästa etappen hitills.![]()
På torsdag cyklar de den. måste bara klura ut hur jag ska kunna se det. lite pepp inför Nove Colli 2021Lite kul med Nove Colli-banan (i stort sett) på etapp 12, några dagar innan loppet går.
Hm, SMHI säger 9 m/s och meteo.it har 28 km/h för Brindisi. Inte storm, men borde vara tillräckligt för att få lite kantvindskörning om det blir tillräckligt mkt från sidan och det finns något/några team som är intresserade av att försöka skapa något.Ganska öppet och platt. Vindprognosen säger sida/med hela vägen (dock inte så stark tyvärr).
nää satt i telefon och upptäckte plötsligt att personen i andra änden frågade samma sak igen .... trodde jag svarade :)Men vafan kan man inte få jobba på jobbet nån gång. Dom hade ju chansen idag med en nästan platt etapp men näe, det ska inte få vara händelselöst en enda timme.
www.cyclingnews.com
Yates ute ur Girot pga Covid-19.
![]()
Simon Yates out of Giro d'Italia after testing positive for coronavirus
'All other riders and staff have returned negative results and have been cleared to continue the race' says Mitchelton-Scottwww.cyclingnews.com
Hela Mitchelton-Scott lämnar, likaså Kruijswik, Michael Matthews och personal från Ineos samt AG2R pga positiva COVID-19 test.
Mitchelton-Scott, Jumbo-Visma, Matthews withdraw from the Giro with COVID-19
Coronavirus has wreaked havoc on the Giro d'Italia peloton with two full teams and one additional rider all leaving the race after a handful of positivecyclingtips.com
Tror tyvärr det är en fråga om dagar nu innan det blir helt stopp för både Girot och resten av tävlingssäsongen.
www.cyclingnews.com