Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vinna girot tror jag han skulle tycka var roligt.Man tänker att DQT (som lag) är rimligare mer intresserade av en etappseger än ett avancemang i GC. BEX & Yates är intresserade av båda. Vad vill Caruso ?
Och Almeida har en härligt död blick i motluten.Stenansiktet Simon Yates
Han får jobba lite på sitt hjälpryttarskap i så fall. Köra ifrån Bernal lär inte vara OK då. ;-)Almeida till Ineos efter den här säsongen?
Kan nog inte bli bättre marknadsföring i alla fall. Ineos har dock nästan 10 pers som skulle kunna vara GC-ledare i ett annat lag så jag tror någon inte han hamnar där om han inte vill vara välbetald hjälpryttare.Almeida till Ineos efter den här säsongen?
Det blir en spännande helg iaf!
Han kan ju inte göra det övertydligt än ?.Han får jobba lite på sitt hjälpryttarskap i så fall. Köra ifrån Bernal lär inte vara OK då. ;-)
Om man ska ta en egen cykeltur idag, när ska man vara tillbaka för att se lite action? Blir det åkning av redan i första berget eller först vid sista knäppan efter spurtpriset (!)?
Jag tror den förste stöter om 1 timme, skynda dig ?Nä nä nä nä, trampade trainer igår. Idag ska det sprättas ute! Men hoppas på en lika spännande etapp som 2019 (mest för att ta fram till nästa vinters trainernötande)
Ja, det är det nog.Det är i stort sett samma ställe där min första bild är tagen, eller hur?
Mitten av maj.Misstänker att du var ute lite tidigare på året. Min bild är tagen i september.
Ok, gaphalsen skrek om det nån minut efter inlägget ocksåSkrev inte någon tidigare i tråden bättre än Bernal men sämre än Yates?
Det kan man säga!Eller mördar Martinez alla attackförsök med bra tempo?
Lex Landa.Kaptensrollen verkar få vissa att snarast höja sig ytterligare medan det för andra blir ett för tungt ok att bära, inte minst mentalt.