kroem
Aktiv medlem
Giro d'Italia, 2023
Mmm ungefär som att Pogacar har "för dålig" cykel.Rogliz har för lätt utväxling ...
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Mmm ungefär som att Pogacar har "för dålig" cykel.Rogliz har för lätt utväxling ...
Är du säker på det?Rogliz har för lätt utväxling ...
Meken är inte ansvarig för skitkonstruktionen!Heder åt Roglic, kommer dessutom gå ännu bättre när meken får sparken?
Nej, men för att göra sitt bästa för att putta Roglic av cykeln.Meken är inte ansvarig för skitkonstruktionen!
Fick nästan känslan av att de ville se gubben vinna.?Coolt att kramgubben vann, han har varit uträknad ett par gånger om dom senaste åren men kommer tillbaka gång efter annan. Dom andra spurtarna såg totalt vilsna ut idag.
En tog till och med på sig uppgiften att försöka fälla fältet.Fick nästan känslan av att de ville se gubben vinna.?
Tills jag såg klippet framifrån i repris trodde jag nästan att de lät honom vinna, sen såg jag Milans ansiktsuttryck...En tog till och med på sig uppgiften att försöka fälla fältet.
Klart han gjordeMen Thomas drog helt klart fram honom med avsikt.